Dat is toch Marokko geworden, omdat Senegal lang van het veld ging
Ik krijg hier weer zo’n naar gevoel van. Hoezo krijgt hij, opnieuw, geen kaart? Er is toch een VAR… Zouden ze Messi dan niet op zijn vingers durven te tikken? Heeft hij zoveel ‘waarde’? Vind het sowieso een naar mannetje, dit vergroot dat beeld alleen maar…
Denk dat het laatste WK van Messi een succes MOET worden, hoe dan ook. Je moet het als scheidsrechter ook maar durven om zo’n grote en populaire speler met fanatieke aanhang rood te geven ![]()
Kut Messi ![]()
Dat dus, maar dat was vorige x op het WK ook al zo… Met zijn handsbal tegen NL. Ik heb dat gevoel bij een Ronaldo veel minder en het zal ook zijn laatste WK zijn.
Wil niet te veel complotdenken maar uiteindelijk gaat het ook gewoon om geld. En Messi die nog 1 goal nodig heeft om topscorer aller tijden te worden levert gewoon bakken met geld op. Fans willen hem zien en kopen kaarten. Nu rood is volgende wedstrijd aan de kant denk ik? Dure grap…
Ja klopt idd. En geloof direct dat het om geld gaat, maar brrr. Als ik het bericht dan lees trekt hij een vergelijking met Rafael Nadal. Een sporter die juist bekend staat om zijn sportiviteit en “good guy vibes”. Dat heeft Messi echt totaaaaal niet. Zo’n over het paard getild mannetje. Hoop dat dit veel meer aandacht krijgt en dat Argentinië heel snel uit het toernooi ligt.
Ik kreeg laatst een reel op mijn pagina die ‘acties’ liet zien van Messi tov Ronaldo (omgang met kinderen, fans die hen wat geven of op hen staan te wachten), is natuurlijk hypergefocust alleen daarop slecht/goed maar dacht echt
Messi (vol negeren, geen handje geven aan kleine kindjes in de catacomben), 🫶🏻🫶🏻🫶🏻 Ronaldo
Ja die heb ik ook gezien! En zag laatst een meid die als voetbal influencer op het WK is en die had ook echt een super leuke interactie met Ronaldo.
Ah ja de sympathieke (en waarschijnlijk verkrachter) Ronaldo is echt veel beter ![]()
Hahaha ja inderdaad wauw het is ook prima om geen van beiden te kiezen.
Volgens mij zit Messi wel ergens “op het spectrum” toch, hij is in het algemeen super ongemakkelijk in menselijke interacties, of het nu om rijke gelijken of om fans/kinderen gaat.
Verder heb ik ook niks met hem.
Met Cristiano ook niet overigens.
Vond wel dat Mbappe opvallend sympathiek over kwam in dat filmpje met James Corden, was ik ook verrast over.
Edit: dat Messi na de wedstrijd zei dat ie een biertje ging drinken in de kleedkamer kwam ook weer zo kneuzig over; eerder een flesje melk denk ik.
Messi is die ene die gewoon de klas binnenkomt zijn ding doet of dat nou goed of slecht is want niemand zegt toch iets of doet wat.
En Ronaldo is juist degene met de grootste mond en die je het meest hoort en dus ook altijd wel aangekeken wordt goed of fout.
Een bepaald niveau voetballer worden is niet makkelijk en zodra je dat bent ben je vaak 1 van de 2.
Dat neemt de benodigde hoeveelheid arrogantie met zich mee, geuit op diverse manieren. De ene die loopt erbij alsof ie alles is en de andere spreekt geen woord Engels want het hoeft niet.
Ik weet dat Nederland toen ze Argentinië troffen op het vorige WK ook totaal niet sympathiek waren, maar sinds toen vind ik Messi een irritant mannetje
Eigenlijk in elk interview, sorry @Daelyss maar hij spreekt zich altijd uit over extreem rechts, dat soort dingen. Mensen zeggen ook altijd dat hij into transgenders is omdat ie ooit op een date was met een vrouw die dezelfde naam had als een bekende transgender en ze dus dachten dat die vrouw transgender was, was dus helemaal niet zo. Maar dat heeft ie nooit verbeterd al is dat echt het nummer 1 ding dat mensen over hem zeggen, vind ik ook cool dat ie niet transfoob is.
Ja helemaal waar wat je zegt en hij zegt ook gewoon waar het op staat. De racisme die Vini ondergaat, dat zijn naam puur uit gemak door witte mensen niet correct wordt uitgesproken…
Ik haat gewoon op hem zonder echt valabele redenen.
En hij sprak goed Engels voor een fransman. 🫡
Luister ff naar Marcus Thuram (of Olise maar die is natuurlijk eigenlijk Engels)
@Daelyss als Belg snap ik wel dat je m haat voor die laatste tien minuten in de halve finale 2018 Maargoed toen was ie echt nog een kind eigenlijk.
Marcus heeft ook wel een vrij internationaal georiënteerde vader haha weet niet waar die jongen allemaal gewoond heeft en op school heeft gezeten.
Wie kijk er Congo - Portugal?