Voetbaltopic #4

Ja ik, zit er snel in al

Nu al… yooo

Het land is in crisis en de president lijkt alleen maar buiten te komen voor leuke activiteiten/feestjes. Kan dit echt niet serieus nemen.

Vind dat blauw echt leuk

1 like

Echt vet dat een Congolese speler net geel kreeg voor letterlijk niks en Messi iemands been bijna doormidden trapte en geen enkele kaart kreeg.

Voelt echt eerlijk.

7 likes

Ja he, echt fair play.

3 likes

Staat gewoon in het reglementenboek, hoofdstuk 70.1.1: uitzonderingen.

1 like

Lekker hoor!

2 likes

YES

1 like

Hahahahahaha heerlijk mooi doelpunt

4 likes

Woooow lekker ook zo vlak voor rust!

1 like

Wat zeiken ze nu weer bij de scheids

Het is de eerste keer ooit dat Congo tijdens een WK scoort

18 likes

En ook echt een mooie goal!

1 like

Hoop dat de blessure van Chancel Mbemba meevalt, hij is echt zo slecht neergevallen

Huh ik haak nu pas aan maar 1-1 had ik niet verwacht

1 like

Ik zit verder totaal niet in het voetbal, dus wist dit niet. Mijn posts over Ronaldo gaan dan ook over wat ik de laatst week online voorbij zie komen en dan is dit wat me opviel.

@Handtas ik kies ook zeker niet een :sweat_smile: zo interessant zijn ze beiden nu ook weer niet. Maar vind dat hele, bijna heilige van Messi bijzonder en ook raar. Alsof bepaalde regels niet voor hem gelden.

Commentaar geweldig. En geen reclame tijdens de drinkpauzes.

2 likes

Zo lief voor kinderen die man!!!

Snap echt niet dat mensen in propaganda filmpjes over fucking Cristiano Ronaldo trappen omdat ie aardig doet tegen een aandachtsgeile Belgische influencer met miljoenen fans en/of compilaties gemaakt door Nigeriaanse fanaccounts. Zo naĆÆef. De man is homelander.

Messi is overigens ook kut!

4 likes

Ik vergeet nooit meer dat ronaldo op een eerder wk elke rust een ander kapsel kreeg. Wat een grap was dat :clown_face:

6 likes