Baal wel echt een beetje dat er best wat ‘s nachts zijn, logisch hoor maar nu kan ik bijna niks kijken (oké ik kan ook niet kijken omdat ik steeds op festivals ben als er een wedstrijd is)
Haha leuk dat je het vraagt. Alleen de 1e helft en geen spijt! Jij?
Neeee ik heb eens een nacht heerlijk doorgeslapen ![]()
Maar ga maandag wel de wekker zetten!
Wel betere tijd dan vannacht, hoop ervoor wel paar uur slaap te kunnen pakken
Wat stom Noorwegen met een B-team
Ja jammer dat haaland niet speelt
Zooo mooie goal zeg.
Edit: haha oke mega snelle reactie van Noorwegen.
Haha Frankrijk sliep nog. Nou toch ergens weer hoop
Ah shit gemist waarom dit is. Haakte net iets te laat aan
Zouden ze al spijt hebben van hun keuze ![]()
Jaaa dembele hattrick
Volgens mij omdat ze geen kansen zagen om dit te winnen, ze sowieso door zijn en ze het zwaar hadden tegen Senegal.
Sorry maar ik ga echt heel slecht op hoe de commentator Upamecano steeds uitspreekt
Ben jij pro-Frankrijk? Of gewoon anti-Noorwegen?
Ik wil dat Frankrijk wereldkampioen wordt ja! Of nouja één van m’n kandidaten en degene die het meest kans maakt.
Qua ploegen die (hopelijk) doorgaan ben ik pro Frankrijk, Nederland, Bosnië, Colombia, Brazilië, CDI, DRC, Cabo verde en Japan.
Ik ben anti Argentinië, Spanje (maar dat is bitterheid en jaloezie), Zuid-Korea, Verenigde Staten en Oostenrijk.
Ik sta sceptisch tegenover Uruguay en Zwitserland maar kan me er niet over opwinden. Voor de rest sta ik er neutraal in, zelfs tov Engeland. Van mij mag het best thuiskomen.
Ik gun België best wat succes (minder dan Nederland uiteraard) maar ik gun mezelf nog meer leedvermaak dus dat schuurt altijd wat.
Hoop dat dit duidelijk is.
Ik mis Duitsland, ook neutraal dan?
Ja ik heb een stiekeme voorliefde voor Duitsland sorry maar ik steun ze niet openbaar.
Ik wil echt een kwartfinale Nederland - Duitsland. Het is te lang geleden op een eindtoernooi.
Ja!!! En dan keihard winnen natuurlijk.
Gaat Nederland winnen van Marokko?
- Ja
- Nee
0 stemmers