Voetbaltopic #4

Wat gaaf voor Kaapverdie!

7 likes

Kaapverdiƫ!! Wat fantastisch :blue_heart::heart::sparkles:

6 likes

ARGENTINIƋ. Ze treffen ARGENTINIƋ.

5 likes

Nee, ze treffen Messi :roll_eyes:

3 likes

Kan iemand me uitleggen waarom 1 speler gaat liggen achter de muur van verdedigers bij een vrije trap? Moet dat? Waarom?

Als de bal dan hard en laag over het gras gaat houden ze hem zo tegen.

2 likes

Wat @Moet zegt, maar ik denk soms ook dat ze dat als excuus gebruiken en de speler die moet liggen gewoon verloren heeft met kaarten en daarom voor lul moet liggen, haha.

1 like

De vriendin van Cody Gakpo laat weten dat hun ongeboren kindje in de buik is overleden. Wat ontzettend verdrietig en zwaar. Zeker ook in zo’n drukke periode en waarschijnlijk ver van huis zijn.

3 likes

Als ik op je link klik kom ik steeds op andere insta reels maar niks wat je bedoelt denk ik?

1 like

Wie staat in jouw WK poule bovenaan?

• Iemand die alles ingevuld heeft met AI
  • Een man die verstand heeft van voetbal
  • Een vrouw die verstand heeft van voetbal
  • Iemand die geen idee heeft wat buitenspel is en alles heeft ingevuld op basis van welke vlag hij/zij het mooist vind

0 stemmers

Ik wil jullie allemaal aanraden om de samenvatting van Algarije - Oostenrijk te kijken.

4 likes

Ik!! :sunglasses::sunglasses: Geen ai gebruikt en ook geen verstand van voetbal maar zoek steeds wel een beetje op hoe de verhoudingen liggen

3 likes

Nice! Bij mij zijn de top5 toch steeds weer mannen met verstand van voetbal.

Ja ik moet toegeven, ik zit wel in een poule met 6 anderen waar van sowieso 2 anderen (ook) helemaal geen idee hebben. Dus er is niet zo heel veel serieuze concurrentie

1 like

Een man zonder verstand van voetbal maar wel met teveel zelfvertrouwen dus ik gun het eigenlijk iedereen behalve hem maar hij staat al twee weken strak bovenaan :cry:

Ik doe het zelf gelukkig ook goed maar degene die bovenaan staat heeft de poule al eerder gewonnen dus denk dat hij er wel verstand van heeft

Ik heb een poule met collega’s, we zijn met 17 in totaal waarvan 3 mannen (lang leve werken in het notariaat haha) maar bij ons komt de eerste man pas op nummer 8! Ik sta zelf op 3 :sunglasses: Heb zelf vooral gekeken naar hoe er gewed werd qua winst en gelijkspel en vervolgens gewoon een stand ingevuld.

1 like

Ik :crown:

1 like

De intro van het Zuid-Afrikaanse volkslied doet me altijd denken aan Hansje Pansje Kevertje. Klinkt gewoon bijna hetzelfde.

Wat hopen jullie?

• Canada
  • Zuid-Afrika

0 stemmers