Voetbaltopic #4

Ik woon niet afgelegen maar zolang mijn raam dicht is hoor ik amper iets. Ik heb ook hetzelfde plan gewoon mijn wekker eerder zetten en dan alle pauzes + rust doorspoelen en het kijken voor mijn werk. Als ik halverwege de nacht mijn wekker ga zetten dan kan ik toch niet meer slapen en wordt nu al steeds standaard wakker rond 5.00 dus dan moet ik behalve met penalties met 2,5 uur genoeg tijd hebben om het af te kijken.

2 likes

Heeerlijke goal

Hahahahaha

Het is hier zooo stil op straat, heb het idee dat iedereen aan het voorslapen is.

3 likes

Eigenlijk echt zin om 2:45 een rondje te rijden om te kijken hoe levend het is op straat

3 likes

Lekker. Bij mij staan ze op de hoek voor de flat te chillen tot het begint om 3.00 denk ik. Gaat echt chaos worden hier als Marokko wint gok ik :rofl::tired_face:

1 like

Over wie gaat dit?

Lekker
(Dat ging over de afgekeurde Duitse goal beetje raar tussen de andere berichten)

Kaishu Sano, maar het had net zo goed over Junya Ito, Thomas Partey, Achraf Hakimi, Ryan Mendes, Cristiano Ronaldo, Gonzalo Montiel of Thiago Almada kunnen gaan. Het is gewoon bij bijna elke wedstrijd raak :woozy_face:

1 like

Echt een goede keeper van Paraguay! Nice

2 likes

Nog een uurtje!

1 like

Wat heb ik gemist, Paraguay??

1 like

Duitsland is door Paraguay uit het WK gekickt na penalty’s

4 likes

Veel plezier! :confetti_ball:

Nou jongens daar gaan we!

Let’s gooooo

Ik heb er een hard hoofd in.

2 likes

Ik ook, ben best pessimistisch. Hopelijk trekt dat na paar minuten weg haha

3 likes

Zeker met 5 verdedigers

2 likes

De schaal bittergarnituur is hier al op voor de wedstrijd begonnen is.

2 likes