Drie wedstrijden vandaag. Japan brazielke begint spannender dan dj’s van gisteren.
Wie supporten jullie?
- Brazilië
- Japan
0 stemmers
- Duitsland
- Paraguay
0 stemmers
- Nederland
- Marokko
0 stemmers
Drie wedstrijden vandaag. Japan brazielke begint spannender dan dj’s van gisteren.
Wie supporten jullie?
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Omg onverwacht dit. Japan kan goed verdedigen dus dat gaat nog leuk worden.
Beetje jammer dat er weer een verkrachter heeft gescoord
. Echt bizar eigenlijk hoeveel het er zijn.
Speelt die neymar nou wel of niet?
Nee
Is ie dan een soort assistent coach ofzo?
Suzuki is wel echt een heerlijke keeper hoor
Wel echt een 100x leukere wedstrijd dan die ellende van gisteren.
Mehh
Hij is niet fit bevonden, volgens mij is hij mee als inspiratie
Hij speelt wel, maar niet nu in het veld
Echt een gemis dat voetballers niet meer allemaal korte broekjes dragen zoals nr 3 van Brazilië
Waaaauw
De Japanners zijn verslagen door Brazilië net als de match tegen België. Gelijkstaan tot eind blessuretijd en dan verliezen
Wonen jullie afgelegen? Want ik denk dat ik het wel hoor mocht Nederland scoren
Ik zit erg diep in Braziliaans Twitter en Neymar stond van de week, dus tijdens het wk, in een club ![]()
![]()
![]()
Z’n vriendin is (weer) zwanger (maar weer van een meisje dus hij wil nog een kind hierna met haar) en dat is altijd de tijd dat Neymar éxtra publielijk vreemd gaat dus dit was te verwachten.
Er is ook veel gezeik want Neymar wilde al zijn kinderen mee naar het wk, alleen is 1 van zijn kinderen geboren uit een affaire en zit in leeftijd tussen de twee kinderen die hij met zijn huidige zwangere vriendin heeft.
Een ware inspiratie!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat er net zoveel gejuicht gaat worden voor Nederland als Marokko, dus denk op zich dat ik alsnog de winnaar zal moeten opzoeken.
Oh zeker maar als ik hard gejuich om me heen hoor is het Nederland, als ik verderop getoeter of vuurwerk hoor is het Marokko.
Ik ga hier even een poll van maken btw
Hahahaha nee zeker niet, verre van zelfs. We gaan het ook zeker horen en het idee om met het raam dicht te slapen heb ik een stokje voor gestoken.
De optie oordoppen gebruiken is ook al voorbij gekomen.