Haha ja ze hadden daar wel flink geluk mee, vond Haïti zich nog goed staande houden.
Ik volg zelf voornamelijk het Nederlands elftal, ben heel benieuwd naar morgenvroeg!
Zin in morgenochtend
wekker zetten om w.k. te kijken (heb vakantie) met ontbijtsnacks en koffie i.p.v. borrelen
Oh speelt Martens toch wel als "Martens’ gewoon? Gisteren zag ik een filmpje op instagram dat ze een shirt aanhad met ‘van Leer’ op de achterkant?
Edit: oh bij het voorstellen stond er alleen Martens maar nu op haar shirt staat er toch Martens - van Leer
Yes doelpunt goedgekeurd
ahh lekker dat ie toch werd goegekeurd!
Haha geniet zo van alle Unox mutsen in het publiek
Fijne overwinning!
Prettig dat ze nu tegen Amerika iets meer ruimte hebben, ben heel benieuwd wat ze tegen zo’n tegenstander laten zien
Ik denk dat het al een hoop scheelt dat ze nu idd die ruimte hebben en met minder druk die wedstrijd in kunnen gaan. Ben heel benieuwd.
Haha oeps alsnog door de wekker heen geslapen, gelukkig kun je wel terugkijken tegenwoordig via de nos en ben ik wel nog op tijd voor de tweede helft. Dit zijn toch ook geen tijden

na een hoofdblessure ![]()
Ik vind het zo heerlijk hoe een paar van die vrouwen een lekker plat accent overgehouden hebben aan hun tijd in Engeland
Vivianne Miedema ook al
Lekker zo na een kleine 10 minuten al op 1-0 ![]()
*2-0 zelfs haha
Ik zei hij de 3-0 " op naar de tien", is nu niet eens een gekke gedachte
ah leuk dat Kaptein ook speelminuten krijgt!
Ik heb met zulke wedstrijden altijd gewoon medelijden, arm Vietnam ![]()
Portugal-Amerika blijft nog spannend
Ja hoop echt dat Portugal 1 doelpuntje kan meepakken, zou wat zijn; Amerika naar huis
Duitsland uitgeschakeld in de groepsfase!
Ja echt zo niet verwacht! Ik vind dit echt een leuk WK om te kijken, zoveel verrassingen haha. Ook al Brazilië naar huis gisteren
3 wedstrijden komende ronde tussen een Afrikaans land en hun vroegere kolonisator ![]()