Wel echt leuk dat het niet zo’n Europees festijn wordt.
Jammer dat de tijdstippen zo verschrikkelijk zijn.
Ik vrees wel voor alledrie deze Afrikaanse teams in de aankomende ronde.
Denk dat Nigeria nog de beste kans heeft, dan SA en Marokko is echt een kleine kans denk ik.
Maargoed ik hoop op een Colombia succesverhaal deze wereldcup
ahh die keeper van Zuid-Afrika, pijnlijkkkk
Op naar de kwartfinale!
Wordt een pittige wedstrijd tegen Spanje ben ik bang en helaas ook zonder vd Donk (tweede gele kaart en daardoor geschorst voor de volgende wedstrijd)
Helaas ook weer een vervelend tijdstip, 3:00. Ik merk toch dat ik er minder van mee krijg dan ik zou willen door die tijden.
Als iemand zo Zweden-USA via de tv wil kijken… dit kan op Canvas. Hopelijk wint Zweden ![]()
Ja echt heel vervelend dat alle wedstrijden zo laat zijn, halve finale en finale zijn op wat gunstigere tijden maar dan moeten ze eerst überhaupt zo ver komen natuurlijk haha. Ik zet maar gewoon m’n wekker en daarna nog even verder slapen
Ja het gaat zo moeizaam.
Kut Canvas schakelt nu naar wielrennen. Why???
Kun je canvas ook online ergens kijken, de commentator zei dat er ook een stream was maar ik kan die niet vinden haha
Edit: weet niet of je ook duitse tv aankan, maar via 1HD (of HD1) kan ik de verlenging alsnog zien
Yes, kijk inmiddels via een Duits kanaal. Als er penalty’s komen kunnen we terug naar Canvas.
Wat een slechte penalty’s maar tering wat spannend
Ah wow wat een gek einde!
Wat gebeurde hier? Maar omg wat fijn!
Wat is er gebeurd? Kan het niet kijken helaaas
Na een hoop gemiste penalty’s van beiden kanten, stond Zweden op winnend penalty inmiddels. Schoot, keepster liet los en sloeg de bal weg maar hij viel alsnog nèt achter de doellijn. Moesten ze nog even kijken of ie nou zat of niet maar de verlossing kwam al snel van de var
Hehehe byyyeeeee ![]()
Hahahaha wat een kneuzen
Ik zie Nigeria deze wedstrijd nog wel winnen, zeker na die domme actie van James.
ahh weer penalty’s ![]()
én allebei de eerste mis