Voetbaltopic #4

Ze zijn allemaal hier, ik doe ze wel de groeten.

4 likes

Vanaf hier doen ze jullie de groeten terug met vuurwerk :dancingbanana:

Pfffff ben echt zo’n slechte verliezer, ben er chagrijnig van

6 likes

Hier in mijn boerendorp blijken ook Marokkanen te wonen…

Pfoeh t ging echt goed los hier, keihard knalvuurwerk, getoeter, geschreeuw, knetterende uitlaten, getrommel en gezang (vond dat wel cute). Halve complex stond vanaf het balkon te kijken haha.

En toen was er 1 nederlandse man in zijn oranje shirtje die naar buiten ging om iedereen te feliciteren zo cute.

24 likes

Ja los van het feit dat ik weer wakker werd, vond ik het hier ook heel leuk. Gewoon allemaal direct superblije mensen op straat. Mijn tegenoverbuurman die ik echt elke wk wedstrijd heb zien kijken, ging ook gelijk de straat op om het te vieren en inderdaad buren die elkaar digitaal feliciteren

5 likes

Wel heel zuur dat het WK er nu op zit :frowning:

2 likes

Nee joh. Kaapverdiƫ is voor de helft Rotterdams. Dit is gebeurd zodat mijn droom dat Messi wordt uitgeschakeld door Kaapverdiƫ waar kan worden. Kostte teveel om ook nog Nederland mee te hebben.

:cape_verde:

26 likes

Haha wij werden wakker vlak voor de penalty’s, goede timing. Meer had mijn hart ook niet aangekund als ik jullie berichten zo terug kijk :sweat_smile:. Had wel meer getoeter verwacht

Ik ben nu maar de penaltyreeks aan het terugkijken als een soort zelfkastijding. Ik wil toch weten hoe kut hetgene was wat ik gemist heb

Edit: Zo die tweede penalty van Marokko gaat denk ik nog een paar maanden in de nachtmerries van Verbruggen voorbij komen denk ik

3 likes

Mijn vriend maakte me voor de penalty’s wakker, hij moest naar werk en zag dat het nog niet klaar was (was eigenlijk van plan de wedstrijd terug te kijken dus hij wou hem klaar zetten zodat ik niet alle spoilers op NPO al zou zien). Nou, vrij teleurstellend dit wel, geloof dat ze daar nog wel ff mee mogen oefenen. Voor een ander kampioenschap dan :skull:

1 like

Ik snap niet hoe Koeman kan zeggen goed gespeeld. Zeg gewoon dat ze onder druk zijn bezweken. Zoals altijd.

8 likes

Koeman die toegeeft dat hij slecht is…

Laat dit maar exit Koeman zijn, hebben we er nog iets aan gehad

3 likes

Ik wel lang geleden Ek 2004 Nederland -Zweden Kwartfinale Edwin van der Sar pakte de inzet van Olaf Mellberg , Arjen Robben knalde 6e bal in het doel goed voor de halve finale.

2 likes

Ik ben best oke wakker geworden, heb ook vrede ermee. Ik vond dit wk in Amerika al kut. Prima af te sluiten nu. Hopen dar Marokko ver komt, idem voor Kaapverdiƫ. Etsy hek kopen tegen Argentiniƫ en chill de wedstrijden kijken. Duitsland ligt eruit door Paraguay, hoe vet is dat?!

Zal vanmiddag wel instorten, toch weinig slaap haha

2 likes

@Broodrooster

Laten we het WK 2014 tegen Costa Rica niet vergeten met de wissel!

Wat zijn Nederlanders toch kut (niet allemaal) :rage: racistische reacties onder Summerville, Timber en Kluivert z’n insta zetten omdat ze mis schoten met de penalty. Maar als het raak was dan ineens waren ze wel goed genoeg

3 likes

Wat zeg jij? Het wringt echt bij mij. Kennelijk zijn je Marokkaanse dorpsgenoten ā€˜zo uniek’ maar zijn ze jou nog nooit opgevallen? Wat zegt dat over jou?

@tskkie Echt jammer dat mensen zo zijn. Als er wordt gewonnen dan hebben ā€œweā€ gewonnen en als er wordt verloren dan hebben ā€œzeā€ verloren, moet de bondscoach maar weg en krijgen de spelers racistische opmerkingen naar hun hoofd geslingerd.

9 likes

Ik word hier toch zo boos om

2 likes