Voetbaltopic #4

Bah echt verschrikkelijke comments, grote bek hebben over rellende Marokkanen en jezelf beter voelen omdat ‘Nederlanders dat niet doen’ maar wat doe je wel met je tijd dan, vieze racistische haatcomments posten overal bah.

5 likes

Ik zit toch weer te kijken hoor. Wel met een zure smaak dat we eruit liggen :unamused:

4 likes

En dit gebeurt elke keer en dan zijn mensen alsnog boos als een Marokkaanse-Nederlander voor Marokko kiest. Hmm inderdaad gekke keuze als ze bij elk klein ding uitgekotst worden en op zijn minst kut Marrokaan genoemd worden.

6 likes

Oh en mijn partner is ookal gefeliciteerd door een nederlandse vrouw met de winst terwijl hij niet marokkaans is, en de man van een vriendin van me ook :tired_face: elk persoon met een kleurtje is marokkaans namelijk

Omg ik ook vandaag! :sob: Vond het echt ongemakkelijk.

1 like

En het dan gek vinden dat spelers met een dubbele nationaliteit uit willen komen voor een ander land dan Nederland🤔

Echt intriest die reacties

1 like

Hahahahaha dit is zo genant

Best vermakelijke pot net. Leuk voor Noorwegen maar volgende ronde zullen ze er wel uit gaan want dan zal Brazilië wel beginnen goed te draaien.

Dat roeien ziet er wel lame uit, alsof ze op een studentenfeest in de zeroes zijn :joy:.

2 likes

Kijk even op de insta van jet van Nieuwkerk die voor de wedstrijd bij een Marokkaanse winkel inkopen doet, gaf het die vibe?

Koeman is out

2 likes

Ben er nog goed zuur van hoor. Brrrr

2 likes

ik vermaak me al dagen kostelijk om alle snapchat verhalen van haaland

ik dacht eerst dat het nep was maar hij zet dit echt zelf allemaal online :joy::joy: echt een soort anti ronaldo

Summary

IMG_6198

15 likes

omdat als Nederlanders massaal de straat op gaan om een overwinning te vieren de ME niet direct wordt opgetrommeld :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:
was 4 jaar terug ff naar schilderswijk gelopen na een winst van Marokko en de sfeer sloeg pas om toen de ME iedereen van de straat kwam vegen. wil niet verdedigen dat mensen hebben geschoten met bb guns of stenen hebben gegooid naar popo maar ik zou het ook kk zat worden als je in je ‘eigen’ wijk niet eens een feestje kan vieren zonder dat standaard ME wordt ingezet terwijl NLers de hele stad op stelten kunnen zetten als oranje wint

3 likes

Uhhh de straat op stelten zetten of rellen/bb guns/mensen hinderen en dingen slopen is wel wat anders toch?

1 like

ja tuurlijk! dat wil ik ook niet verdedigen
maar ik bedoel dat als de ME al klaar staat en agenten daar met haviksogen vijandig staan te zijn, 4 jaar geleden, nu weer, dat mensen ook slechte zin geeft. als dat in de stad zou gebeuren als NL wint zouden mensen ook gaan rellen.
en er zullen vast echt mensen komen óm kut te doen maar oorzaak gevolg is echt veel genuanceerder dan kutmarokkanen willen altijd alles slopen en nederlanders zijn lieve feestgangers. zoals de haatcomments waar @Nysmn het over heeft

2 likes

Was laat thuis en kan dan niet gelijk slapen. Dus ben tweede helft Frankrijk - Zweden aan het kijken. Maar pfff wat is Frankrijk goed, echt heerlijk om naar te kijken!

1 like

Moet wel toegeven dat bij ons de ME altijd klaarstaat haha.

Ik weet nog dat ik met een forumgroepje uit eten ging en we die datum ver van tevoren hadden vastgelegd. Dat bleek toen op de dag te zijn dat Feyenoord net geen kampioen werd (week later wel).

Terwijl de stoeptegels ons om de oren vlogen tegen @Daelyss moeten zeggen dat het niet altijd zo is in Rotterdam was wel mijn hoogtepunt die dag.

Verder is onze politie zeker heel racistisch, en mensen online al helemaal. Ze zoeken gewoon altijd een excuus om iemand uit te schelden. Zelfde met de doodvermoeiende mensen die zodra er iemand is overleden gelijk commenten: is deze persoon gevaccineerd?

4 likes

Omygod toen liepen we door de koopgoot en daar bovenop ging het helemaal los, vond dat zo shockerende.

1 like

Voelde me echt zo een tourguide met een paraplu ‘nu gaan we even allemaal snel opzij om in dit parkje te staan’ terwijl de ME klaar stond voor een charge en de man achter ons die niet opzij ging een gummiknuppel op z’n donder kreeg :clown_face:

Was wel gezellig alsnog.

5 likes

hahahaha omg welcome to rotterdam!! ja wat een mayhem was dat ook zeg

2 likes