Voetbaltopic #4

Heb er echt nog in geloofd :slightly_frowning_face:

Ik kan echt niet met die discussie nu aan tafel over Wiegman. Als zij “als vrouw” zou willen coachen moet ze een “tussenstap” want mannen elftallen zijn zoooooo anders. Maar op de, terechte, vraag of mannen dan ook een tussenstap nodig hebben om een vrouwenelftal te gaan coachen is uiteraard het antwoord nee :roll_eyes:

5 likes

Aarghhhh ja ik word hier zo kwaaaad van!

1 like

Die beelden van de spelers bij de voorstelling van de teams zijn toch zonder uitzondering altijd ongemakkelijk. Waarom staan ze allemaal zo in hun handen te wrijven haha??

1 like

Vind t net een game

1 like

Ohhh bijna

Edit: en nu wel. Je voelde al gewoon dat die er zo in ging

Ze heeft ook gewoon al in het mannenvoetbal gewerkt. Het is niet de vraag of zij het aankan, het is de vrouwen hatende wereld die het niet aan kan. Hoe er ook op vrouwelijke scheidsrechters gereageerd wordt (ook door spelers) :cry:

4 likes

Denk idd eerder dat mannen een vrouw niet aankunnen dan andersom

4 likes

Wat een gezellig shirt van België

Tis een Magritte tribute!

De print dan ook? Ik dacht het is vast het Atomium, die bollen.

@Daelyss ik wou nog zeggen nou ja misschien dat een van je twee teams vanavond wel wint maar lijkt toch ook weer een teleurstelling te worden

Ja!

(Grelots roses, ciels en lambeaux)

5 likes

Nice! Leuk weetje!

2 likes

Holyyy

België ligt eruit😮

Edit: De goal tune is wel echt heerlijk

1 like

Het heeft toch altijd wel wat om mannen in vol ornaat met vlaggetjes op hun gezicht zo beteuterd te zien kijken.

Wel echt sneu zeg. Senegal speelt ook echt zoveel beter, België lijkt helemaal ingezakt te zijn.

4 likes

Hoho niet zo snel! Ik dacht ik ga maar slapen, morgen weer vroeg eruit :smiling_face_with_tear:. Mn vriend zal wel balen, die kijkt ergens innde stad op een groot scherm.

3 likes

Ik ga slapen eh, the fuck is dit

3 likes

Jemig, ze beginnen zelfs ruzie te krijgen onderling,

1 like