België is altijd als een kaars die langzaam dooft
Edit: sorry ik heb Senegal gecursed
België is altijd als een kaars die langzaam dooft
Edit: sorry ik heb Senegal gecursed
Sorry sorry sorry
Hahhaa je hebt jezelf in de vingers gesneden mop
Wtfffff
Wat een plottwists in deze wedstrijd
Woooooooowwww
Vlaamse commentatoren blijven toch echt top tier
Wat jammer dit
Snap hier helemaal niks van maar blij voor onze belgische vriendinnen
Beter scoort iemand nog even in de 7 minuten want wil slapen maar wil ook de wedstrijd afkijken
Ben klaar met die verleningen steeds. Ze moeten verbod op verlenging doen als grotendeels van de kijkers de wedstrijd ‘snachts moeten kijken.
Dit is een aanname dat grotendeels van de wk kijker in Europa/Afrika tijdzone leeft. Heb eigenlijk geen idee
Vlak het aandeel van Zuid-Amerika ook niet uit maar denk wel dat er veel Afrikaanse kijkers zijn dit jaar omdat er zoveel Afrikaanse teams door zijn.
Edit: Maar specifiek deze wedstrijd zal wel grotendeels rondom onze tijdszone zijn
Met hele snelle zoektocht is Europa en zuid amerika het meeste. Dus helaas kan het dan nooit goed zijn. Hoezo zijn ochtend matches geen ding. Lekeker wedstrijd om 9u ‘s ochtends. Dan heb je wat betere verdelin over de hele wereld
Edit: Maar specifiek deze wedstrijd zal wel grotendeels rondom onze tijdszone zijn
Eigenlijk moeten ze gewoon op een of andere manier rekening gaan houden met de landen die spelen.
Omdat ik denk dat de meeste spelers geen zin hebben om vanaf 7.00 al actief bezig te zijn met een wedstrijd/aanwezigheid in het stadion. Zal de sportprestaties ook geen goed doen.
Bij penalty’s zal België sowieso winnen
Ja snap ik ook wel, maar vind het gewoon zo verschrikkelijk stom dat dit wk ‘s nachts is. Daardoor speelt het zo veel minder (bij ons). Dit is voor mij ook het eerste wk dat ik bewist mee maak waar de tijden zo gaar zijn. Zal wel vaker zijn voorgekomen natuurlijk
Things a Dutchman could never say
Gaat Senegal weer het veld af
Zo gaan we nu last minute de penaltyreeks overslaan door een penalty ironisch