Zeker met je eens, ik heb ook niet gezegd dat Engeland het niet was.
Maar heb Spanje eigenlijk het hele toernooi niet buitensporig onsportief gezien.
Veruit het beste team dit wk vind ikzelf. Terechte winnaars.
Jammer ik was was voor engeland. Spanje was wel echt beter, maar ik had t Sarina echt gegund
Ik vond Spanje ook beter spelen, het gehele toernooi al wel een van de betere teams maar ik vind het gewoon zo’n klote gedoe met die coach dat ik het lastig vind om héel enthousiast voor ze te zijn dat ze hebben gewonnen. Leonne zei het goed bij de nabeschouwing ‘deze winstpartij is een verliespartij voor vrouwen die lijden onder machtsmisbruik door mannen.’
26 september wel naar Nederland - Engeland (v), voor de nations league alweer!
Zo voel ik het ook precies! En dan woon ik nog in Spanje ook. Ik kan gewoon niet 100% blij zijn door die stomme coach.
Na de wedstrijd was er trouwens ook een rel met de voorzitter van de Spaanse voetbalbond, was hier overal in het nieuws: DPG Media Privacy Gate
Echt wtf is dat met deze mannen.
Ja ik zat gisteren die huldiging te kijken en zag het live gebeuren en dacht wel van huh vreemd maar ik dacht dat ze elkaar kende ofzo (als in familie oid, of je elkaar dan op de mond zoent idk) maar toen bleek het ook nog eens gewoon de voorzitter te zijn.
Echt smerig, ben heel benieuwd of dit nog een staartje krijgt.
Hield m’n hart vast voor Ajax vanavond maar dat lijkt allemaal mee te vallen!
ik geef alleen maar om KI Klaksvik 🫡🫡
Ja same.
Ik had eigenlijk zowel van Ajax als van ludogerets geen idee wat ik moest verwachten, dus wel lekker dat t relatief makkelijk gaat.
Volgende week tenminste geen verlenging mag ik hopen ![]()
Wel echt mega gaar dat gedoe met dat laserlampje zeg, kan me daar zo aan ergeren
Bizarre wending vandaag: DPG Media Privacy Gate
Oh ja en de coach krijg ook nog eens een nieuw contract en salarisverhoging.
Wat een niveau weer dit ![]()
Ik schakel net in bij oranje en dit kan wel een leuke wedstrijd worden
Hahaha tering dit begin
Volgende week gelukkig weer de eredivisie
Ja eindelijk weer
altijd zo irritant die interland weken. Seizoen is net bezig en hup gelijk weer interlands.
Nou ik weet nog niet of ik zo blij ben dat de eredivisie weer begint hoor ![]()
![]()
Daarom was het zeker zo stil in dit topic ![]()
Het zijn er ook zoveel nu, door dat late wk vorig jaar en nu dus ook latere ek-kwalificatie. Midden oktober en midden november weer