Voetbaltopic #4

Jaaa Kerr :star_struck::star_struck:
Als er meer mensen zijn die kijken, voor wie zijn jullie? Voor mij heeft Australiƫ meer de gunfactor

1 like

Ik ben ook voor Australiƫ!

1 like

Super mooie goal wel, vond het jammer dat AustraliĆ« de kansen niet wist te benutten. Vond ze wel best aan elkaar gewaagd. Hoop wel echt dat Engeland zondag wint (en AustraliĆ« in elk geval nog brons ā€˜wint’ maar zal lastig worden tegen Zweden) want die kut coach van Spanje verdiend het niet om te winnen

Ja ik vind het ook jammer voor Kerr dat ze door die blessure niet echt heeft kunnen shinen tijdens dit WK in haar thuisland! Behalve die goal vandaag dan.
Spanje vind ik moeilijk, want ik wil inderdaad echt niet dat die coach wint maar aan de andere kant gun ik het de speelsters wel heel erg door al dat gedoe

Hahah dat napraten met Brobbey net. Hij was echt not amused.

Je, maar hij bleef ook te vaak dezelfde vraag stellen

1 like

Zijn er hier nog mensen die de finale zo gaan kijken?

2 likes

Ja maar ik ben bang dat ik een flink deel moet terugkijken want zit te wachten op visite (die ook nog wel even op zich mogen laten wachten haha)

Aaah jammer! Hopelijk kun je nog een flink stuk kijken nu.

Ja ik. Vind het wel jammer dat deze landen in de finale staan, had liever Zweden - Australiƫ als finale gehad

Ja ik had ook zweden gehoopt! Ben benieuwd hoe ze gaan spelen nu, vond ze eerder nogal onsportief.

Haha ik heb alsnog de hele eerste helft gezien, visite is blijkbaar erg verlaat :roll_eyes:
Ik hoop wel echt dat Engeland nog weet te scoren in de tweede helft!

1 like

Vind spanje wel echt veel beter spelen

3 likes

Ja maar dat vind ik eigenlijk wel voor het hele toernooi gelden, vond het spel van Engeland in de meeste wedstrijden toch wel wat tegenvallen

2 likes

Oof slechte penalty.

2 likes

Potverdorie wat een rommeltje die laatste minuten

Spanjeee :tada:

2 likes

Mooi spel hoor van de Spanjaarden! Iedere wedstrijd eigenlijk. Maar niet altijd even sportief :grimacing: net als de coach…

3 likes

Sneu voor Wiegman, weer een WK-finale verloren. En zeker omdat ze het zo goed doet met Engeland

2 likes

Hebben we dezelfde wedstrijd gezien? Engeland was veel onsportiever, zoveel geduw richting Spanje.

1 like