Voetbaltopic #4

nee nee nee hoe kan dit. Hij was zelf afgekeurd

2 likes

Jaaaa toch

Jaaaaa

1 like

Nu gewoon alles blokken

jullie lopeen voor en dat is nu heel fijn hahaah

omgggg wat gebeurd hier

Jeeezusss wat een spanning deze avond, niet te doen

Holly shit

Jeeetje wat een ontknoping in deze poule, echt ongekend!

oh mensen, ik ben echt in een wedstrijd 40 jaar ouder geworden

2 likes

Ik word ook zo blij altijd van hoe enthousiast die meiden zijn, echt leuk om te zien.

Oké wel even error dat een speelster van het Nederlands elftal geen Nederlands spreekt :joy:

Gelukkig heeft ze voor Nederland gekozen haha

1 like

Kijken er nog mensen Ajax? Met drie gele kaarten en twee doelpunten in een kwartier is het in ieder geval niet saai.

1 like

Ik ben ook benieuwd ja. Voor Nederlandse clubs zou dit sowieso niet goed zijn.
Maar als ik lees dat alleen Barca en Real er momenteel nog achter lijken te staan denk ik; veel succes samen :wave::joy:

Oei Ajax

Edit: elke bekerwedstrijd op een amateur veld gaat gewoon door, maar PSV is het veld aan het dweilen

Ik smul echt van deze uitslag

2 likes

Het regent/hagelt hier dan ook achterlijk hard, heeft weinig te maken met wel of geen amateurveld

1 like

Het is hier heel stil maar moet toch even melden hoe fijn het is dat Feyenoord net van PSV wint :partying_face:
Met samengeknepen billen gekeken dat wel

8 likes

Kijkt iemand AFCON???

@Daelyss feli nog met Congo gister!

En weeeeeerrr een lastminute gelijkmaker en verlenging. God, het houdt niet op zo entertaining.

En dit publiek :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::raised_hands:t3::raised_hands:t3::raised_hands:t3::raised_hands:t3:

2 likes