Jaaaaaaa, ik kijk. Gisteren was echt zo’n mooie match.
Benieuwd wie onze tegenstander wordt.
Omg omg Omg omg omg wat gebeurt er
Ze hebben Ivoorkust die extra goal toegekend omdat de andere wedstrijd moest beginnen. Penalty’s verlengen de match met nog eens 30 minuten ![]()
![]()
Ik hoop echt dat CV er nog ff snel 1 in knalt
OMG ![]()
(Fey - Rom)
Ik wil kaartjes kopen voor Sparta-Ajax maar de verwachting is dat dit snel uitverkoopt. Iemand hier ervaring mee? Zijn er tips & tricks voor zoals bij concerten? Kom je bv in een wachtrij te staan?
Zo spannend ![]()
En je hebt best kans dat tegen Ajax er een clubcard verplichting is, omdat het een zogenaamde risicowedstrijd kan zijn
Er staat bij: (S)CC-houders Sparta, 2 kaarten per S(CC), dat is het enige
ga het gewoon proberen, kijken hoe ver ik kom.
Ken je niet iemand met een seizoenskaart of clubkaart? Wellicht kunnen zij je helpen? Zo doe ik het zelf altijd als ik naar ado wil namelijk
Klinkt alsof je een seizoenskaart of clubcard nodig hebt
Dit topic is voor m’n gevoel wel echt uitgestorven sinds het slecht gaat met Ajax ![]()
Collega met een seizoenskaart heeft het geprobeerd voor mij, maar is niet gelukt. Binnen 3 minuten uitverkocht.
Het is mijn collega alsnog gelukt
Maar zij geeft aan dat het eerst in de verkoop gaat voor seizoenskaarthouders en daarna gaan de kaarten in de vrije verkoop. Maar met zulke wedstrijden komen er eigenlijk geen kaartjes in de vrije verkoop. Ze zegt ook dat er totaal zo een 500 losse kaarten zijn. Dus dat is niet veel.
Wat een wedstrijd dit 🫠
Hoeveel kansen wil je krijgen?!
Wat een fucking bizarre wedstrijd hahaha
Penaltys … hoop dat Wellenreuter alles pakt, en Feyenoord niet alles ver over schiet
Zooo spannend!
Helaass weer niet langs Roma