Voetbaltopic #4

Jaaaaaaa, ik kijk. Gisteren was echt zo’n mooie match.
Benieuwd wie onze tegenstander wordt.

1 like

Omg omg Omg omg omg wat gebeurt er

2 likes

Ze hebben Ivoorkust die extra goal toegekend omdat de andere wedstrijd moest beginnen. Penalty’s verlengen de match met nog eens 30 minuten :joy::joy:

1 like

Ik hoop echt dat CV er nog ff snel 1 in knalt

OMG :scream:
(Fey - Rom)

4 likes

Ik wil kaartjes kopen voor Sparta-Ajax maar de verwachting is dat dit snel uitverkoopt. Iemand hier ervaring mee? Zijn er tips & tricks voor zoals bij concerten? Kom je bv in een wachtrij te staan?
Zo spannend :sweat_smile:

@Izzie

En je hebt best kans dat tegen Ajax er een clubcard verplichting is, omdat het een zogenaamde risicowedstrijd kan zijn

2 likes

Er staat bij: (S)CC-houders Sparta, 2 kaarten per S(CC), dat is het enige :crossed_fingers:t2: ga het gewoon proberen, kijken hoe ver ik kom.

Ken je niet iemand met een seizoenskaart of clubkaart? Wellicht kunnen zij je helpen? Zo doe ik het zelf altijd als ik naar ado wil namelijk

Klinkt alsof je een seizoenskaart of clubcard nodig hebt

3 likes

Dit topic is voor m’n gevoel wel echt uitgestorven sinds het slecht gaat met Ajax :smiling_face_with_tear:

@Izzie

Collega met een seizoenskaart heeft het geprobeerd voor mij, maar is niet gelukt. Binnen 3 minuten uitverkocht.

1 like

Ik had kaartjes vast maar inderdaad clubkaart nodig, zo jammer! Het ging supersnel @Barbie

Het is mijn collega alsnog gelukt :partying_face: Maar zij geeft aan dat het eerst in de verkoop gaat voor seizoenskaarthouders en daarna gaan de kaarten in de vrije verkoop. Maar met zulke wedstrijden komen er eigenlijk geen kaartjes in de vrije verkoop. Ze zegt ook dat er totaal zo een 500 losse kaarten zijn. Dus dat is niet veel.

1 like

Wat een wedstrijd dit 🫠

Hoeveel kansen wil je krijgen?!

Wat een fucking bizarre wedstrijd hahaha

1 like

Penaltys … hoop dat Wellenreuter alles pakt, en Feyenoord niet alles ver over schiet

Zooo spannend!

2 likes

Helaass weer niet langs Roma