Voetbaltopic #4

Fc twente fans trouwens hier? Wat is er precies gebeurd met t spandoek? Ik hoor meerdere gewonden en wedstrijd geannuleerd?

Wat kkkut weer

2 likes

Zo! Die kunnen het wel😂

1 like

Leuke wedstrijd wel! Ik kijk ook op sporza. Love it

Huh kan hij scoren

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHSHSHAHAHAHHAHAHAHSHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

1 like

Eerste speler met een buitenspel hattrick 🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡

Ik vraag me af of hij hierna nog bij een goal durft te juichen :joy:

1 like

Het begint nu wel sneu te worden voor Lukaku. Wel een vermakelijke wedstrijd tho!

Ik vind Roemenië (overall in dit toernooi) wel echt leuk! Alhoewel ik dit op voorhand wel verwacht had, gezien hun kwalificatie toernooi. Iedereen lachte me uit toen ik zei dat Roemenië zou gaan verrassen.

1 like

Echt zo’n teentje buitenspel :sob:

2 likes

Nu dan wel??

1 like

De VAR is echt de grootste pretbederver. Sowieso petty ass courtois die aan de knoppen zit.

14 likes

Sorry, maar waarom zit Van Basten daar nog als analist? Hij kan de namen niet eens onthouden.

3 likes

Ja Twente fan en een vriend van mij was als agent ter plaatse. Lijkt erop dat het spandoek gewoon niet goed bevestigd was aan de kraan en doordat meerdere mensen de klap opgevangen hebben, dit leidde tot veel gewonden maar geen doden. Zal nog wel een staartje krijgen.

2 likes

Ik was helemaal vergeten dat vandaag al de wedstrijden tegelijk zijn :’( ik vond drie wedstrijden op een dag zo chill

3 likes

Ja ik zit in een gat nu

7 likes

Ik ook. Echt geen idee wat ik nu met mn tijd moet :joy::sob:

3 likes

Same :sob: heb vandaag al 3x gecheckt of er niet stiekem tussendoor een wedstrijd was :joy:

1 like

Hahahah wat slecht gefilmd dit. De helft van die kinderen zijn te klein.

1 like