Weer een afgekeurd doelpunt, ben benieuwd wat vaker is voorgekomen, dat of eigen doelpunt dit EK
Sowieso 3x Lukaku afgekeurd, plus die van ons, plus die van Portugal waarvoor die man onnodig een zwangerschap aankondigde en vast nog wel minstens 1.
6 eigen goals tot nu toe toch?
Ja 6 OG, het is meer dan het vorige WK.
Zwitserland laat niets los, elke bal nemen die.
Nee :(, pfff niet alweer
Echt een hele akelige situatie zo⦠Wel apart want in de herhaling leek hij niet eens geraakt te worden maar misschien kwam hij helemaal verkeerd terecht waar na het mis ging
Jaaaaaaa lekker man
Ja volgens mij kwam hij verkeerd terecht maar ja wat weet ik ervan, hopen dat alles goed gaat daar verder!
Wow
Echt zoveel wedstrijden dit EK die onverwachts interessant/mooi zijn of een spannende/spectaculaire ontknoping kennen. Vanavond beide duels in blessuretijd beslist.
Jammer wel dat de Schotten definitief naar huis moeten. Vind hen wel leuk met hun fanatieke supporterschare.
Wel heel mooi en emotioneel voor de Hongaren dat ze in extremis toch nog winnen. Lijkt me zo moeilijk om door te moeten gaan nadat een van je teamgenoten bewusteloos is afgevoerd en je geen idee hebt hoe het met hem gaat. Ze zeiden overigens net dat hij weer bij kennis schijnt te zijn.
Ik vind de band tussen de Schotten en de Duisters heel lief, ook Duitse burgemeesters die hebben getweet van āSchotten waren fantastische gasten, jullie zijn altijd welkomā en allemaal Schotten die nu reizen naar Duitland gaan plannen. Kennelijk is dat een match made in heaven.
Vind Duitsland sowieso een PERFECT hostland. Ligt midden in Europa, letterlijk acht van hun buurlanden deden mee en het is ook niet heel ver naar Sloveniƫ, Italiƫ, Slowakije. Zijn echt heel veel fanbases aanwezig en natuurlijk zijn er enorm veel immigranten uit Turkije, Albaniƫ, Serviƫ, Kroatiƫ, levert ook (buiten wat kleine incidenten) leuke momenten op. Het leeft echt heel erg, en de Duitse bier en terrascultuur helpt ook mee, het wordt heerlijk weer, Duitste politie is top en bijna elk deelnemend EUland heeft politie meegestuurd met hun supporters die samenwerken met de Duitse politie. Idk het voelt echt als een feestje, gewoon de sfeer eromheen.
Heel fijn na vorig COVID EK in verschillende speelsteden en de WKs in Rusland en Qatar. Heb het niet meer zo leuk gevonden om te kijken sinds EK 2016 in Frankrijk.
Ik vind het daardoor wel een stuk spannender om te volgen! Maar wel jammer van de wedstrijd om 15:00, was er net aan gewend ![]()
En dan vooral dat je hoort bij wie de tv vertraging heeft, haha
Ik vind 18 uur wel echt een stomme tijd. Ben dan nog onderweg naar huis. Dus moet een gedeelte op mn telefoon in de tram kijken
Haha allemaal mensen om je heen die meekijken ![]()
Ja!
Ik heb vertraging op de buren⦠Dat is een hele gekke gewaarwording⦠Hoor je ze juichen en zelf denk je huh waarom?
30 sec later valt er inderdaad een goal⦠Maakt het minder leuk eigenlijkā¦
Ohhh ik ga morgen heerlijk op het terras kijken, zonnetje en biertje erbij pooooh
Zei de commentator bij KroatiĆ«-ItaliĆ« nou net āde nummer vijf van ItaliĆ«, die voetbal ook voor vrouwen leuk maaktā? ![]()
![]()
![]()
Huh geen idee waarom dit een reactie op jou is @Opheliac
Omdat ik me ook ergerde aan dat commentaar wss!!!
Het is niet eens een hottie ![]()