Voetbaltopic #4

lol, savage dit!

@Lemongrab waarom kijk je niet op de VRT? Niveau is echt goed en er zijn meerdere vrouwen die mee commentaar geven.

5 likes

Ik wilde dit ook gaan typen :joy:
Gelijk zo mijn bedje in

1 like

Ja, dat moet ik maar eens gaan doen inderdaad

Dat wordt wat als ze tegen Nederland moeten

3 likes

Dat wordt een oranje pyjama scoren

4 likes

Echt een verademing! En vanavond ook nog eens extra leuk en logisch om VRT te kijken,

Jammer dat ie niet naar Henk is vernoemd. Frenkie Henkie.

1 like

https://vm.tiktok.com/ZIJn75YBk/

Niet Perez die dit gewoon al zag aankomen :joy:

2 likes

Als hij de winnaar goed heeft, zou dat lekker zijn voor mn scorito :ok_hand:t2: en hopelijk komt Oranje toch iets verder dan de 1/8e finale…

Henk heeft wel zijn kind vernoemd naar Joey las ik gister, haha

Haha ja ze zijn heel leuk maar op beeld lijkt het wel op de vlag van OekraĆÆne als je iedereen bij elkaar ziet :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik vind die Kuifje inspired voetbal tenues echt grappig

2 likes

Ben toe aan de knock-outfase door deze saaie wedstrijden

5 likes

Ja ik ging maar even wat doen tijdens de wedstrijd het kan me niet echt boeien helaas

Echt zielig voor OekraĆÆne dat het maar niet lukt.

1 like

Zeker op deze manier uitgeschakeld worden, met meer punten dan andere landen die wel door zijn. Dat is extra zuur.

1 like

Dit was fucking saai en te bedenken dat ik in de volle zon aan het kijken was. Al dat zweet niet waard

6 likes

Ja gister waren beide wedstrijden om 21:00 doodsaai en nu beide wedstrijden om 18:00

Maargoed jullie zijn door iig! Frankrijk toch?
Hopen dat we zo om 21:00 wel twee leuke wedstrijden krijgen.

Flashbacks naar mbappe 8 minuten lang bij de cornervlag

2 likes

Ja nu tegen Frankrijk, geen zin in die match. Had liever tegen Oostenrijk gespeeld.

Wat mij wel verbaast is dat geen enkel favoriet er een mooie eerste ronde op heeft zitten.

3 likes