Spanje wel redelijk toch? Ben geen fan van die style maar ze hebben wel overtuigend gewonnen steeds.
Zij hebben zeer goed gespeeld maar gingen het toernooi niet in als favoriet
Wie wel dan?
Heb het idee dat België en Nederland altijd onterecht tot de favorieten worden gerekend.
Frankrijk ofc. Duitsland? Engeland? Maar daarvan wisten we al dat southgate het probleem is.
Ik word helemaal leip van m’n vriend die bij elke goal mij gaat uitleggen tegen wie we nu moeten, wanneer en in welk stad. Truth is dat ik zonder hem geen idee heb, maar ik vind het ook prima om het gewoon om 23u te horen als iedereen klaar is. ![]()
De fuck is Portugal aan het doen, 2-0 achter tegen Georgië? Huh hahah
Love it
Haha echt prachtig
Ik durf niet te kijken want ik haat Portugal en Portugal scoort altijd de winnaar in de laatste minuut.
Vertrouw dit totaal niet maar het zou wel episch zijn.
Ja die drie. Hier waren zij als gedoodverfde favoriet, België als underdog maar die hadden Courtoisgate, over Nederland werd hier ook amper over gesproken.
Bon, we zien wel. Nog een paar weken te gaan.
Zag iemand die goal van Tsjechië? Hoezo wordt dit goedgekeurd? Stond gewoon 2 man de keeper in een soort sandwich te nemen en half te worstelen en de derde kon toen scoren. Als dat geen hinder is?!
Hahaha ja maar denzel mocht niet staan en deze twee mochten trekken en duwen?
Heb echt zin in knoflooksaus door Yildiz man
B-team opstellen
Maar Duitsland valt toch niet tegen?
Nou eerder Q-team lijkt me. B-team Portugal zou op papier toch ook makkelijk moeten winnen van een land dat 74e gerankt is wereldwijd
Ja precies. En dan kijkt er dus ook een VAR mee die denkt: nee joh prima dit ![]()
whaha als dit lukt sowieso nationale feestdag morgen in georgie
Okeee, als we dinsdag om 18u moeten, dan worden we op de eindmusical van m’n nichtje verwacht. Dat wordt ruzie met m’n schoonzus. ![]()
Haha kwam net langs het huis gewandeld van m’n Turkse buurman en het klonk alsof daar tien man binnen de wedstrijd aan het kijken waren, maar hij lag in z’n eentje voor de tv. ![]()
![]()
Was grappig.
Hahaha sorry maar wat doet deze scheidsrechter bij Turkije?
Tsjechen trekken en schoppen Turken en dat mag allemaal maar als een turk iets doet is er meteen een gele kaart.
Ik zeg toch niet dat zij slecht speelden. Spanje was verrassend, Frankrijk speelde slecht, Engeland nog slechter.