Voetbaltopic #4

Nou ja op basis van het huidige speelschema hebben we statistisch gezien ook gewoon een goede kans om ver te komen. https://www.ad.nl/ek-voetbal/databureau-oranje-derde-op-lijst-kanshebbers-voor-europese-titel~a330bb86/

Ik heb trouwens ook helemaal niet het idee dat de tendens is dat we wel eventjes de (halve) finale gaan halen door het ‘makkelijke’ speelschema. Eerder dat als we aan de andere kant waren beland we volslagen kansloos waren geweest en nu ondanks het belabberde spel tegen Oostenrijk nog wel een kans hebben.

Ik hoop zelf gewoon dat we tegen Oostenrijk een complete offday hadden. Tegen Polen was het spel best oké, heel veel aanvallen maar te weinig effectief in de afronding. Frankrijk was redelijk, 1-1 is niet slecht tegen zo’n goede tegenstander. Wat dat betreft vond ik de wedstrijd tegen Oostenrijk echt uit de toon vallen. Misschien toch een mentaal stukje omdat we al geplaatst waren? Heb het idee dat veel reeds geplaatste landen in hun derde wedstrijd tegenvielen.

3 likes

Foden komt vanavond weer terug las ik, hij is voor de derde keer vader geworden. Nu een klein zoontje, goede reden om terug te gaan en fijn dat dat zo kon.

Ik heb net m’n voorspellingen voor het werk weer ingevoerd, ben benieuwd naar de wedstrijden.

1 like

Ik las het ja. Ook heftig dat je dan meteen weer weg moet als je net weer een kindje gehad hebt. Nja als ze zo blijven spelen als in de poule is ie snel weer thuis.

Ja vind ik ook. Lijkt me als partner ook heel arelaxed, helemaal aangezien ze al 2 kindjes hebben. Had mijn man echt niet willen missen in die tweede kraamweek. Ze zal vast een netwerk hebben.

Gelukkig niet, en dat kan natuurlijk.

Eh ja oké? Lekker belangrijk

1 like

Haha ja ga nou maar trainen

5 likes

De wedstrijd spreekt me tot nu toe niet echt aan. Ik zou het leuk vinden als Italië op achterstand komt, de vorige keer kwamen zij toen tegen Albanië lekker fel terug.

1 like

vind dit een vrij bizarre reactie voor iemand die niets anders doet dan in z’n natuurlijke haar het trainingsveld oploopt

6 likes

Ik vind voetbal dus normaal helemaal niet boeiend maar dit ek zit ik er helemaal in. Ben nu ook boos dat ik mn poule niet meer kan wijzigen want stond eerste en nu zijn al mn wedstrijden verkeerd voorspeld :sob:

2 likes

Ik bedoel natuurlijk dat we daar verder nul aandacht aan besteden en dat zij gewoon lekker moeten gaan trainen

4 likes

Hoe bizar snel dat doelpunt weer in de tweede helft! Zo blij als Italië weg gaat

ik dacht dat ik nog wel even tijd had om wat snacks te halen en toen was er alweer gescoord, i am all for it :star_struck:

1 like

ik manifesteer dat alle favorieten 1 voor 1 sneuvelen

1 like

Dus dan wint Denemarken straks?

denk het oprecht wel haha

Haha cool

We gaan het zien

Ja maar ik doelde specifiek op de wedstrijd van 21 uur

Ik vond Italië eigenlijk niet perse 1 van de favorieten. Maar herken wel wat je bedoeld. Ik voel ook altijd veel sympathie voor de underdogs

Ze verdedigden de titel

Ik vind er persoonlijk ook niks aan hoe ze steeds de bal overtikken, daar niet van