Voetbaltopic #4

Hè ja nog een gele kaart, die hadden we nog niet gezien

Hahaha dit einde. Nog ff 3 kaarten uitgedeeld nadat er is afgefloten :clown_face:

Heeft hij nou 17 kaarten uitgedeeld, zie ik dat goed?!

4 likes

image

8 likes

https://www.reddit.com/r/soccer/s/yj2Qgw9psj

3 likes

Cute. Haha heerlijk om op TikTok meteen op een live toeter-Turken kanaal uit te komen. :joy: :tr:

3 likes

Allemaal op de melodie van “helemaal naar de klote”: GOEIE KANT VAN HET SCHEMAAA. :musical_note:

(Niet zelf verzonnen maar wel catchy.)

5 likes

Mijn vriend was gisteren boos op me omdat ik het niet snapte hoe het werkte. Hij had een of ander tabelletje dat voor hem volkomen logisch was en ik snapte er geen reet van. En hij maar door gaan ja Engeland en dan ABD en ACE dat snap je toch wel?!

Ik heb maar aangegeven dat ik niet goed ben in wiskunde en hier een totale error van kreeg en je me nog liever een Franse tekst van een A4 kunt laten vertalen dan me dit uit te leggen. Toen vond hij me volgens mij heel dom :woman_shrugging:t3:

Ik moest gisteren ook echt lachen toen ik achter me ineens een hele kansberekening uitgevoerd hoorde worden en daarna bijna het hotel in Gelsenkirchen al werd geboekt voor zondag, want dat zou het toch wel worden. :grimacing:

Mijn vrienden zeggen allemaal dat Engeland en Frankrijk pas zodadelijk gaan écht gaan voetballen. Op basis van bijvoorbeeld de wedstrijd Nederland - Frankrijk snap ik wel een beetje wat ze bedoelen. Maar in die laatste wedstrijd van Frankrijk, zou je zeggen dat ze wel wat effort tonen voor het worden van groepswinnaar met oog op een gunstigere tegenstander. En dan lukt het ze ook gewoonweg niet…

Daarnaast heeft scorito zijn titelpagina symbool aangepast naar scoria omdat Ria het blijkbaar ontzettend goed doet in de poule en zelfs eerste heeft gestaan van alle duizenden deelnemers 🫶🏻

Trouwens, op papier lijkt Nederland behoorlijk gunstig terecht te zijn gekomen alsnog wel. Het gevaar zit hem denk ik alleen wel in een stukje onderschatting van de tegenstanders dan meteen ook

1 like

Als Nederland tegen Roemenië wint en dan tegen Turkije zou moeten, zou wel echt een banger van een wedstrijd zijn qua sfeer haha.

6 likes

Vind het leuk voor Turkije dat ze door zijn hoor, maar dat uitbundige vieren alsof ze het hele toernooi hebben gewonnen is wel erg overdreven… Wees lekker een kwartier of een half uur blij, en laat daarna mensen gewoon lekker slapen. Heb tot 2u mogen genieten van het gejoel en getoeter :yawning_face: En er is in een wijk naast de mijne ook gewoon iemand doodgereden door een rondracende toeteraar vannacht :disappointed:

Zag deze vanochtend voorbij komen:

Denk dat zolang Southgate vasthoudt aan zijn systeem, dat er dan weinig gaat veranderen. En Foden is nu terug naar Engeland voor een familiesituatie, dus voor de Engelsen te hopen dat ie nog terug komt.

3 likes

Ja Engeland valt echt tegen ik had ook winst voor Oranje durven voorspellen als ze daar tegen hadden gemoeten

Haha wij hadden ingezet op 3 dagen voetballen en dan nog 0-0

1 like

Pff same hier, altijd hetzelfde liedje. Vuurwerk, toeteren, doe dat lekker als je het toernooi wint, niet na het winnen van een poulefase wedstrijd 🫠

1 like

Nou is toch schattig dat ze zo blij zijn? Zuid(-Oost) Europeanen zijn nou eenmaal lekker overdreven.

Ik hoop op Nederland - Turkije. Ga ik mee tuuteren.

Oh edit ja tot 2 uur ‘s nachts is inderdaad wel vervelend :skull:

3 likes

Plus als we deze ronde doorkomen, moeten we mogelijk ook opnieuw tegen Oostenrijk :joy:

En gebrek aan leiderschap, je hebt echt niks aan Kane als aanvoerder

Mijn hele ritme is nu anders zonder al die wedstrijden iedere dag, moet nu al wennen haha

3 likes

Ja de tv werd vandaag meteen in beslag genomen door de rest van het gezin haha

1 like