Voetbaltopic #5

Idd, en dat tegen een land als zwitserland met 9 miljoen inwoners.

Ja niet om Zwitserland belachelijk te maken, maar voetbal is niet een van hun hoofdsporten (voor zover ik weet). Dus ben niet echt onder de indrukšŸ˜‚

1 like

Bij Kaapverdie hadden ze ook al verlenging nodig.

Hebben jullie die Argentijnse fans gezien die met z’n allen racistisch deden tegen een influencer die Ronaldo fan is?

Nee niet gezien maar bedoel je Ishowspeed?

Nee, objectief gezien spelen ze gewoon niet zo goed dit WK. Misschien ben ik delulu maar vind de kans dat Engeland van ze wint redelijk groot. Onder normale omstandigheden/arbitrage sowieso.

6 likes

Als je op de link klikt zie je je naam, FYI

1 like

Ik vind echt kut dat dit nu gebeurt bij elke link die je wil delen.

4 likes

Thanks! Heb het bericht maar verwijderd, je kan het filmpje vinden door te zoeken op ā€˜Ishowspeed argentina fans’

1 like

Wat denken jullie wat de halve finales gaan doen? Ik sta eerste in onze poule op werk, dus ik wil nu eigenlijk echt wel winnen haha. Maar ik bedacht me ook net dat ik als enige een land als kampioen heb voorspeld dat er niet meer in zit. Dus waarschijnlijk zullen nog veel mensen daarvoor extra punten krijgen.

Ik heb Spanje als kampioen in mijn poule, maar ik denk (en hoop) dat Frankrijk vanavond gaat winnen, en ook kampioen wordt. En morgen Argentiniƫ, alhoewel ik wel hoop op Engeland, ben wel klaar met de grote Messi-show

4 likes

Ik vrees een Spanje - Argentiniƫ finale. Denk wel dat tenzij er weer bizarre fifa dingen gebeuren de winnaar van Frankrijk-Spanje de eindwinnaar wordt. Denk dat zowel Frankrijk als Spanje zouden doorgaan als ze tegen Argentiniƫ en Engeland moesten.

Ik hoop vooral heel erg dat Frankrijk doorgaat. Spanje is niet mijn stijl qua spel, vind het saai maar echte kenners vinden het vast wel indrukwekkend. En je scoort moeilijk tegen ze, tegen Frankrijk makkelijker denk ik.

4 likes

Ik sta ook eerste en heb 2-0 Frankrijk en 2-1 Engeland.
Ben er alleen nog niet van overtuigd.

1 like

Ik hoop op finale Frankrijk - Engeland en dan heb ik een lichte voorkeur voor Frankrijk als wereldkampioen maar met Engeland kan ik ook wel prima leven. Maar ik vrees dat het Frankrijk - Argentiniƫ wordt en dan word ik diehard Frankrijk supporter.

6 likes

Ik hoop Frankrijk - Argentiniƫ en dat Argentiniƫ dan verliest en liefst dik :smiling_imp:. Eens zien wiens huilende gezichtje dan op een pop geplakt kan worden :laughing:

2 likes

Wow dat Deschamps pas 57 is, ik dacht echt dat hij minimaal 70 was.

5 likes

Penalty nu al

Gebrek aan tanden, lippen en gehydrateerde huid.

1 like

Kutscheids gvd man

4 likes

Kut Spanje

4 likes

Tis nog vroeg mbappe klapt m er zo nog wel in