De discussie wordt voortgezet vanaf Voetbaltopic #4 - #5560 door flwhrs.
Eerdere discussies:
Vind het ook wel knap hoe niet al die spelers bont en blauw zijn na zo’n wedstrijd
Vergeet niet wat voor level drama queens het zijn hè ![]()
Ja is zo!!!
Mag ik je herinneringen aan Van Hecke? Die kwam niet bepaald ongeschonden uit de strijd.
Hahahaha nee klopt, maar je zou er meer zoals JP verwachten als je die wedstrijden soms ziet
Wow leip hahahahahaha wat een afsluiter
Hahaha mijn vriend zat op de bank nee nee nee nee nee! Hij had 2-0 bij scorito
.
En is hier mega stil op straat, geen vuurwerk, geen getoeter alleen wat gejuich in de verte. Tegen NL werd ik wakker van alleen al het gejuich ![]()
ik heb dikke pms dus dat zal het versterken maar ik ben gewoon zo blij en ontroerd voor curacao en kaapverdië dat ze voor het eerst daar stonden en cabo zo ver is gekomen. en voor marokko men ik gun ze echt die blijdschap in dit racistische kutland.
dima maghreb ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb geen enkele wedstrijd kunnen kijken helaas maar denk dat ik wanneer ik de mogelijkheid heb een paar terug ga kijken van deze landen en alle content online op ga slurpen, zag toen ik ff op insta was laatst al zulke lieve mooie beelden van de curacaose ploeg die afscheid namen van het wk veld
en volgende wedstrijd marokko miss toch maar ergens een sportcafé of televisie opzoeken
Nou hier gaat het wel los. Vuurwerk, toeteren en ronken van motoren. Ik denk dat het nog harder zou zijn als ze niet zoveel straten hadden afgesloten in deze omgeving.
Ja of kaartjes proberen te krijgen bij Pathé! Dat is ook echt de moeite waard haha.
Ja ik had het net gepost en toen kwam het op gang haha. Alleen jammer dat de vogels in paniek zijn
oh wowie daar wist ik niet van!! ook marokko? of gewoon alle wedstrijden. wat leuk zeg
maar moet zeggen dat ik het wel het leukste vind in een café altijd haha. ik heb net een marokkaanse vriend geappt waar hij gaat kijken volgende wedstrijd dus hoop ergens leuks
oh agga doet niet helaas alleen ypenburg maar ik boycott die plek
Mijne ook😂helemaal balen!
Nee niet alle volgens mij, maar wel oa Curaçao en Kaapverdië dus ik zou ook Marokko denken haha. Hier alleen bij Schouwburgplein telkens. Vorig EK naar paar NL wedstrijden geweest (ook tegen die tegen Turkije waar we 1 van de 10 NL supporters waren haha).
Mijn man is met onze zoon een rondje gaan rijden haha zodat hij het kan meemaken
Hij gaat echt een geweldige herinnering eraan overhouden ![]()