Voetbaltopic #5

De discussie wordt voortgezet vanaf Voetbaltopic #4 - #5560 door flwhrs.

Eerdere discussies:

1 like

Vind het ook wel knap hoe niet al die spelers bont en blauw zijn na zo’n wedstrijd

Vergeet niet wat voor level drama queens het zijn hĆØ :grimacing:

2 likes

Ja is zo!!!

Mag ik je herinneringen aan Van Hecke? Die kwam niet bepaald ongeschonden uit de strijd.

2 likes

Hahahaha nee klopt, maar je zou er meer zoals JP verwachten als je die wedstrijden soms ziet

2 likes

Wow leip hahahahahaha wat een afsluiter

2 likes

Hahaha mijn vriend zat op de bank nee nee nee nee nee! Hij had 2-0 bij scorito :joy:.

4 likes

En is hier mega stil op straat, geen vuurwerk, geen getoeter alleen wat gejuich in de verte. Tegen NL werd ik wakker van alleen al het gejuich :thinking:

Nou hier gaat het wel los. Vuurwerk, toeteren en ronken van motoren. Ik denk dat het nog harder zou zijn als ze niet zoveel straten hadden afgesloten in deze omgeving.

Zo leuk gaat helemaal los voor mn deur

7 likes

Ja of kaartjes proberen te krijgen bij PathƩ! Dat is ook echt de moeite waard haha.

Ja ik had het net gepost en toen kwam het op gang haha. Alleen jammer dat de vogels in paniek zijn

1 like

Mijne ookšŸ˜‚helemaal balen!

Nee niet alle volgens mij, maar wel oa CuraƧao en Kaapverdiƫ dus ik zou ook Marokko denken haha. Hier alleen bij Schouwburgplein telkens. Vorig EK naar paar NL wedstrijden geweest (ook tegen die tegen Turkije waar we 1 van de 10 NL supporters waren haha).

1 like

Mijn man is met onze zoon een rondje gaan rijden haha zodat hij het kan meemaken

6 likes

Hij gaat echt een geweldige herinnering eraan overhouden :heart:

1 like

Love Marokko ook en vind het leuk dat ze winnen maar volgende wedstrijd is Frankrijk dus moet toch zeggen allez les bleus!!! Echt meest sympathieke team dit wk.

Tenzij Frankrijk van Paraguay verliest, dan steun ik Marokko wel.

1 like

En eigenlijk ook echt de enigen die WK level voetbal neerzetten dus idd, Allez Les Bleus!

6 likes

Ik wil eigenlijk vooral dat het niet Argentiniƫ wordt.

19 likes