Voetbaltopic #5

Het is nu wel vooral paniekvoetbal van Engeland.
Ze mogen weer gewoon lekker gaan spelen.

Wat een save.

Maar ehm hoezo bepaalt Pickford wanneer de hydration breaks beginnen steeds :rofl:

3 likes

Hij houdt de tijd heel goed in de gaten steeds hahah

3 likes

Ik snap dat het van de adrenaline is maar Pickford kijkt uit z’n doppen alsof ie flink wat op heeftšŸ˜‚

Opzich het gemiddelde hoofd van een Engelsman

3 likes

Argentiniƫ is wel altijd van de laatste kwart na de laatste hydration break dus ik smeek Engeland heel clean te spelen maar ook te blijven aanvallen want anders hebben we zo Egypte 2.0

Pickfort heeft Virgil van Dijk’s knie trouwens zo erg kapot getrapt dat ie een jaar niet kon spelen, maar dat negeren we vanavond maar even.

2 likes

Oh jongens toch

Pffff als ze het redden is die keeper wel man of the match.

5 likes

Jullie moeten echt naar de BBC gaan kijken of op zijn minst naar Sporza want het is dus ook mogelijk om deze wedstrijd te zien zonder je te ergeren aan dat Messi gelik

De BBC lult het ook lekker vol en dat is echt heel prettig kijken, ik vind dat we weer terug moeten naar twee commentatoren in NL

2 likes

Nou ik geef het nog 5 minuten

3 likes

Ja ik ben er ook bang voor

Kun je voortaan gewoon alleen positieve dingen zeggen over Engeland. Het wordt mij toch iets te spannend.

Ik gun het beide teams zoooo niet, maar merk wel dat ik iets meer richting England neig. En dan alleen omdat we, als ze winnen, een vakantie dag krijgen.

Nr 4 staat de hele tijd vrij

2 likes

Nee het moment dat ik dat doe crurse ik Engeland fr

1 like

Nog een dikke 10 minuten, pfff

1 like

Kane moet er af man

Jezus wat zenuwslopend dit

Respect voor de verdediging van Engeland man

1 like

Ik raak er echt van in de war dat ā€˜Mac Allister’ voor ArgentiniĆ« speelt

8 likes