JA!! Dat kind is zo schattig.
Ik kan die Fernandez ook niet aan hoor wat een kleuter
Kijken jullie wel allemaal naar de Belg? Echt beste eerlijke commentaar
Ah nou Messi ff een pakje Taksi
Heb vorige maand mijn tv abonnement stop gezet, slechtste timing ooit ![]()
Ik ben benieuwd of het veld fucked up gaat zijn na die half time show
Hebben jullie nog vertrouwen in Spanje?
- Nee nooit gehad
- Ja nog steeds!!
- Nee niet meer
0 stemmers
Waarom krijgt arg een vrije trap zo? Pff was echt een actie van nikssss
De Nederlandse commentator was deze keer ook wel kritischer. Toegeven dat Spanje de betere partij was tot nu toe maar ook vertellen over de discussie over de arbitrage bij Argentinië en dan dus zeggen dat die gele kaart gegeven had moeten worden. Dus het is iig niet meer alles Messi Messi en zie hoe geweldig Argentinië is
Ah ja, ik lift ook alleen maar mee met mn broer nog. Tv is veel te duur geworden
Messi ![]()
Wie waren al die celebs?
Waarom kan Argentinië niet voetballen zonder handen.
Je bedoelt bij rechterhoek goal van Argentinië? Daar zit harde kern van Argentinië dus ik denk ter bescherming van Spanjaarden als die ingooien, zoals Yamal net
Ik ga zelfs bidden alles ![]()
Zo irritantttt waarom is lichamelijk contact sowieso toegestaan bij voetbal
Vond ik vroeger ook zo irritant aan voetbal tijdens de gym, al die jongens in de klas die gingen beuken en trekken etc, alle meisjes werden weggejaagd :’)
Dit is toch belachelijk, ik ben niet 100 procent zeker maar ik geloof dat de startprijs van tickets voor deze wedstrijd $7,500 zijn. Bizar en aso
Mick Jagger, Trevor Noah, Robbie Williams, Matt Damon
Ik denk dat voetballen zonder wat voor lichamelijk contact dan ook heel lastig gaat zijn, maar trekken mag in principe sowieso niet. Schouderduwtje wel
Omijngod wat is die Macallister vervelend gadver