Voetbaltopic #5

Wow er gebeurd echt zo veel deze wedstrijd (sinds ik kijk in ieder geval :sweat_smile:)

Omg die wedstrijd van Mexico en Engeland gisteren, al die penalties, uitgeschakelde speler, zoveel drama. Ik gunde het Mexico zo erg :smiling_face_with_tear:

1 like

Wild het zo graag kijken maar ben in slaap gevallen haha. Heb volgens mij alleen het volkslied gezien. Ik gun alleen Mexico niks met hun no era penal gezeik nog steeds. Niet dat ik Engeland per se fantastisch vind, maar ja.

2 likes

Haha Ancelotti, jij verdient dit.
En jammer van Mexico,

2 likes

eerste snapstory van haaland na de overwinning :sob::sob::sob:

19 likes

Die is niet goed hahahahab

Ik ben (NL) gewoon zenuwachtig voor Belgiƫ vannacht :anguished: wie had dat ooit gedacht.

Het is idd een beetje USA vs de rest van de wereld.

9 likes

Israƫl lijkt me hier niet te kloppen?

2 likes

Maar dit was sowieso al wel toch? Waarom zou je überhaupt voor een land zijn dat de sport waar het om draait niet serieus neemt? Hoe gênant zou het zijn als zij dan wereldkampioen zouden worden/ hoog zouden eindigen haha

1 like

Ze zijn al veel te hoog geƫindigd imo

7 likes

BelgiĆ« heeft een officiĆ«le statement uitgebracht, de UEFA ook en nu zijn al die (bepaalde type natuurlijk) amerikanen heisa aan het gooien over dat ā€œBelgiĆ« nu bang is om tegen het UlTrA StErke amErIkaanseā€ team moet.

Gast, jullie zeggen football tegen een sport wat je met je handen speelt. We ain’t even on the same level.

14 likes

ik hoop echt dat Belgie VS er met 12-0 uitgooit vannacht, tsjongejonge.

jammer dat brazilie eruit ligt :frowning:

god zit te denken straks krijgen we nog een finale tussen vs en argentinie (even geen tijd om uit te zoeken of dat uberhaupt kan) maar stel je voor :smiling_face_with_tear:

1 like

wel good riddance ergens (niet naar Belgiƫ als land maar meer naar het toernooi an sich), ik snap dat een WK boycotten ergens geen optie is maar dit is echt het meest onschuldige dat er in/vanuit de VS en Trump is gedaan in de afgelopen jaren, FIFA host een toernooi in een land dat genocide aan het sponsoren is en in eigen land hedendaagse SS heeft lopen, en het dan vanuit Belgiƫ richting FIFA over ethiek hebben is op zn zachtst gezegd ironisch.

sorry 2 be a zuur wijf again

9 likes

Eerlijk gezegd hadden landen gewoon kunnen kiezen om niet deel te nemen. Vooral Europese landen gezien zij het ook wel het grootst in voetbal zijn.
Landen die extra gefouilleerd of whatever werden bij aankomst, die te maken hadden met racisme of discriminatie in welke vorm dan ook hadden linea recta moeten terugkeren.

Als je dit nou eens gezamenlijk doet kijk wat het doet. Maar geen enkel land zou dit maar ook durven, pussies.

1 like

Ik bedoel je kijkt zelf ook gewoon :smiling_face_with_tear::cowboy_hat_face:

3 likes

Ja, ik ben net zo onderdeel hiervan als dat ieder ander is hoor. Ik heb het hardst geschreeuwd ik ga niet kijken maar look at me now.

1 like

Cristiano Ronaldo heeft wel heel veel woorden nodig om te zeggen dat het hem allemaal niets meer kan schelen wat mensen over hem zeggen, hahaha sjeeezus, vet geƫmotioneerd, maar hij staat er boven hoor, zegt ie met een trillend lipje.

3 likes

Vind het altijd schitterend om te zien met hoeveel passie Spanjolen hun volkslied zingen.

2 likes

pak ze :clap::clap::clap::clap:

16 likes

Gooo MbappƩ :clap::clap: maar what the actual fuck, die uitspraken van die senator?? Dan ben je echt niet goed

3 likes