Voetbaltopic #5

Ja al scoort Spanje uiteindelijk nog zou de man of the match titel voor hem nog steeds terecht zijn

1 like

Wat een kut toernooi. Heb alleen genoten van alle leuke filmpjes over Mbappe, Haaland en Bellingham

5 likes

Maar Spanje hoopt er ook op denk ik? Nu ze net een verdediger en middenveld-verdediger erin hebben gezet

1 like

Geslapen tussen de 65e minuut en nu, niets gemistt (helaas dan wel weer die ‘overtreding’ net meegepakt)

2 likes

Please Spanje maak het gewoon af

7 likes

Ik wil slapen, kan dit klaar zijn

7 likes

En Messi weer geen kaart waar het wel zou moeten… (bal wegschieten na fluitsignaal)

De mens wil gerechtigheid, en ja dat is spanje.

2 likes

Ze zijn voor mijn gevoel deze hele verlenging nog niet eens op de Spaanse helft geweest. Slaat echt nergens op dat het nog steeds 0-0 is

2 likes

Hoe moeilijk kan het zijn om te scoren man

Ja maar echt Spanje mist wel elk beetje kans hoor meingutt.

2 likes

Behalve degene die onterecht ongeldig verklaard is

8 likes

Als het penalty’s worden ga ik echt niet kijken. Trek het niet om al die kut koppen van Argentinië te zien winnen

5 likes

Ja herinner me er nou nie aan de pot ben&jerry’s is al weg

Uit principe wil je gewoon niet meer kijken en naar bed, maar je moet toch gewoon weten hoe het afloopt (penals)

5 likes

Die Argentijnen zijn ook agressief zeg. Weten geen bal te raken :rofl: gewoon pure schaamte als Argentinië dit gaat winnen met penalties

4 likes

Yamal is een stuk jonger maar wel volwassener dan die Argentijnen

12 likes

Kut ik word nu ook zo moe

Sorry maar je moet je toch dood schamen als je als coach of ander staflid geel pakt

2 likes

Ik had de scheidsrechter veel partijdiger verwacht. Lijkt wel mee te vallen . Uiteindelijk wint Argentinië toch wel, denk ik. Al gun ik het Spanje. Zij strijden er echt voor.

2 likes