Voetbaltopic (Deel 1)

Ik vind het nog niet zo leuk. Van mij mag Huntelaar er wel in

1 like

Haha Erik heeft me gehoord. Huntiee

Je kunt er eigenlijk standaard op gaan wedden dat Taglifico en Martinez geel gaan krijgen. Maar goed ben bereid dit nadeel te accepteren, want zijn wel echte van die Zuid-Amerikaanse harde verdedigers. En die heeft Ajax wel nodig.

2 likes

Het is daar nu 26 graden dus dat valt nog mee. Maar het zal niet ideaal zijn nee. Hoop toch dat ze er nog een scoren, is niks voor Ajax om op 0 te blijven staan. Hoop kaarten ook zeg jeetje

Oh dat valt nog mee ja. Las overdag 37 graden, maar dan koelt het nog best snel af. Hoop ook dat ze nog scoren, uitdoelpunt meepakken is altijd lekker. Maar APOEL staat gewoon serieus met negen man in het eigen strafschopgebied dus begin te vrezen voor een bloedeloze 0-0.

1 like

Dit is toch niet om aan te gluren

Ja dit zat eraan te komen

Ja echt zo en ze duiken ook overal met 5 man op. Niet te doen en ook niet echt leuk om naar te kijken vind ik. Wat een kutwedstrijd pff

1 like

Maar echt, hopelijk lukt het Ajax toch nog een keer om er 1x goed uit te komen en dan dat belangrijke uitdoelpunt te maken. Maar zoals het er nu uitziet, ik weet het niet.
Ik had er iig meer van verwacht.

Idd, wel domme overtreding en ook niet de eerste keer van Mazraoui. Toen tegen PSV ook al. Enige ā€˜hoop’ nu is dat APOEL misschien wil proberen te scoren met een man meer. Dan kan er ruimte ontstaan.

3 likes

ogwMdzNz_400x400

Haha sorry kon het niet laten; maar echt slecht ook waarvoor ze steeds geel riskeren.

1 like

SamešŸ˜•

Fingers crossed voor de thuiswedstrijd!

Ps. Kan tenminste wel rustig slapen, tegen PAOk was ik steeds te hyped :rofl:

1 like

Viel tegen. volgende week thuis afmaken, komt wel goed dan denk ik

1 like

Ik vraag me wel af of hij echt geblesseerd is of dat het toch nog iets met een transfer te maken heeft…

Noo zouden ze dat echt zo sneaky doen? Dit is echt wel kut ja. Ik las wel dat hij net een sicke woonboerderij heeft gekocht vlakbij Nijkerkerveen, dus… dan blijft hij wel even in de buurt toch?:eyes:

Bron: https://www.bekendeburen.nl/ajax-voetballer-donny-van-de-beek-scoort-woonboerderij

Ik was eens tijdens het backpacken bij een grensovergang echt in de middle of nowhere in Laos oid. Bij t loketje daar kijkt die man in mn paspoort, ziet Venlo staan en hij kijkt me aan begint te lachen en zegt VVV!! Begon allemaal namen van spelers op te noemen enzo, werd helemaal enthousiast haha vond ik ook echt bizar.

4 likes

Zitten jullie alweer klaar voor Ajax? De opstelling: Onana; Dest, Veltman, Martƭnez, Tagliafico; Ɓlvarez, Tadic, Blind; Ziyech, Huntelaar en Neres.

Duuuus, in ieder geval geen Marin en wel Huntie

5 likes

I’m ready for it!! Hopelijk niet te spannend want anders lig ik weer de halve nacht wakker en moet er vroeg uit morgen hahašŸ˜‚

1 like

Haha herkenbaar ja :joy: Even snel scoren pls

1 like

Hahah precies gewoon met 3-0 de rust in.

2 likes