Voetbaltopic (Deel 1)

Ja EL is zekerheidje nu

1 like

Hahaha je hebt gelijk

Hij draait wel behoorlijk zn hoofd weg als er naar een transfer gevraagd wordt :thinking:

3 likes

Wat denken ze daar niet bij PAOK, als je niet zoveel kaarten en penalty’s wil moeten je spelers mss gewoon even normaal doen??

3 likes

Die club is ook niet normaal. Zoveel geweld en zooi bij de wedstrijden(en dan niet alleen de spelers). Als je voorzitter met een pistool het veld op komt zit er iets goed mis bij de club hoor.

2 likes

Ik blijf hoop houden hoor :crossed_fingers:t3:

3 likes

Ja ik kijk ook! Denk dat we Schone dit seizoen echt nog gaan missen ja, zeker in de wedstrijden tegen extreem verdedigend ingestelde tegenstanders. Hij was echt zo iemand die dan toch nog een wedstrijd voor je kon winnen met een goed geplaatste vrije trap.

Dolberg zit tegen VVV niet eens meer bij de selectie volgens mij. Las dat hij in onderhandeling is met Nice uit Frankrijk. Die zullen wel denken: Cvitanich schoot er 30 in toen we die van Ajax haalden, laten we het nog eens proberen! Denk wel dat Dolberg het daar goed gaat doen als hij vertrekt.

1 like

Volgens mij is dit veld ook helemaal kut.

dusannnnie :heart:

1 like

Ik ben een paar jaar sportjournalist geweest, voordat ik ging omscholen, dus dat komt vooral daardoor! Heb een tijdje voor een Ajax-website gewerkt en één van mijn laatste opdrachten als freelancer was een achtergrondverhaal over Nice haha. Oké en dat over Cvitanich weet ik vooral omdat ik hem altijd zo knap vond. Biecht: ik kijk nog steeds af en toe naar zijn wedstrijden :flushed:

En idd in sommige wedstrijden heb ik echt het idee dat het mentale heel erg mee gaat spelen, als Ajax het eigen spel niet kan spelen. Mooie goal van Neres trouwens! Lijkt nu wel aardig te lopen dit elftal. Ben benieuwd naar APOEL. Was in 2014 bij die wedstrijd, 4-0, maar zou niet weten of ze nog van hetzelfde niveau zijn als toen.

3 likes

Haha nee zeker niet! Het is ook de vooral de combinatie van uiterlijk, dat hij altijd aardig maar toch mysterieus overkomt (heb m wel eens ontmoet) en Zuid-Amerikaans straatschoffie. Daar ga ik heel goed op haha.

1 like

Ik kan Nico zeker ook waarderen idd! En jaren daarvoor Rosales. Ik heb een duidelijk type zullen we maar zeggen. Cvitanich blijft wel favoriet van alle Argentijnen.

1 like

Die geblondeerde fase moest ik even googelen haha, prachtig inderdaad. Hij was inderdaad ook niet heel lelijk, misschien net iets te lief/zacht qua uiterlijk. Juist dat boze/temperament vind ik zo leuk. Bijvoorbeeld Tadic en Milik, niet direct mijn type, maar toch interessant.

1 like

Cvitanich vond ik ook altijd knap haha! Heb nog ergens in mn archief wel een foto met hem

3 likes

Pff ik vind Van Bommel nu nog erger dan vorig jaar. Vooral tijdens interviews, hij doet zo aangevallen de hele tijd. Terwijl hij zelf degene is die de sfeer er niet beter op maakt op zo’n moment.

2 likes

Vanavond moet Ajax alweer aan de bak, wat verwachten jullie?
Denk dat het wel mogelijk moet zijn.

2 likes

Naja Johan Derksen roept zo hard dat het een makkie is voor Ajax dat ik, ondanks de goede kansen, bijnabang ben dat APOEL voor komt te staan :see_no_evil:

Ajax al 3 gele kaarten ook :grimacing:

1 like

Dat constante gefluit ook, super irritant

2 likes

Die commentator zei toch dat de harde kern van Apoel er niet is? Ik vond ze toch aardig fanatiek ogen die je net in beeld zag voor die corner genomen werd.

1 like

Ik word echt helemaal simpel van dat constante gefluit en gejoel.

1 like

Kunnen ze geen gele kaart aan het publiek geven voor het gejoel. Word er helemaal gek van. Lekker sportief weer

1 like

Slordig van beide kanten tot nu toe. Had eigenlijk ook niet anders verwacht, dit soort uitwedstrijden blijven toch lastig. Bijna 40 graden, veld is vaak niet fantastisch, stugge, verdedigende ploeg. Vorige ontmoeting met APOEL was ook 1-1 uit en 4-0 thuis. Maakt toch wel echt verschil.

1 like