Dit is echt jammer 
Apoel is het wel echt kwijt nu achterin, zonde dat Ajax dit niet benut. Want straks kunnen we dus weer lekker hyperventileren in de laatste minuten op deze manier.
Zou wat zijn geweest als die kans van Huntelaar er in was gegaan, wat een schot!
Godsamme, na die goal van huntelaar ging ik naar de wc, pas toen ik terug kwam was die afgekeurd. Wat duurde dat lang zeg.
Maar mooi avondje, 40 miljoen binnengeharkt en hopelijk kan er nog ergens een aanvallende middenvelder vandaan gehaald worden die je kan motiveren te komen doordat we nu poulefase CL spelen.
Nu hopen op een leuke loting (en die liefst nog een beetje haalbaar is)
Morgen om 18.00 loting, ben benieuwd. Hoop op leuke uitwedstrijd in dec
Heb de loting aanstaan! Ben heel benieuwd…
Ik ben er tot nu toe content mee. Benieuwd welke 4e club erbij komt
Ik vind het tot nu toe ook wel een goede loting, mooie clubs waar zeker iets tegen mogelijk is!
Ik ga ff een hele domme vraag stellen, maar kom dr zelf niet uit… is het nou Sneijder die loot??
Ja! Klopt inderdaad. Moest ook even 2 keer kijken…
Goede loting denk ik, moet zeker wat mogelijk zijn!
Ben blij dat ik niet de enige ben haha! Als ie zo frontaal in de camera kijkt zie ik het wel, maar als ie van de zijkant gefilmd wordt twijfel ik echt. Dus vandaar dat ik er niet zeker van was. 2e worden in de poule moet lukken
Denk ook dat dit wel mogelijk moet zijn, zeker wanneer je de loting van vorig jaar hiermee vergelijkt
Denk dat het publiek van Apollon de hoop al opgegeven heeft haha
Geen slechte loting dit inderdaad. Beetje jammer van Chelsea, als er dan toch een grote club in moet had ik liever een voetballende ploeg als Bayern gezien. Valencia ken ik niet bijzonder goed. Lille schommelt de laatste jaren tussen subtop en degradatie in Frankrijk. Lijkt me een betere tegenstander voor Ajax dan weer zo’n verdedigende ploeg als Apoel.
Ik moest trouwens ook echt even twee keer kijken of het echt wel Sneijder was!
Vond wat ronaldo zei wel leuk hoor. dat hij en Messi elkaar niet haten en dat ie het bijzonder vindt dat ze al 15 jaar het hoogste podium delen.
Maar ik hoop natuurlijk dat virgil wint
Antwerp - AZ is spannend!!!
Ah zo trots op Virgil!
Trouwens ik ben dus echt Team Messi. Maar tijdens het interview had ik toch wel meer sympathie voor Ronaldo 
Ben benieuwd naar Nederland! Neem aan dat ze wel kunnen moeten winnen van Turkije