Ik vind het een vrij saaie wedstrijd tot nu toe! Chill dat ze voorstaan en ik verwacht dat ze nog wel minstens 1 keer scoren maar had wel meer ingezeten denk ik
Ja ik vind het ook niet heel boeiend tot nu toe. Ze zijn wel overduidelijk beter maar in de afwerking ontbreekt wel het een of ander. Hopelijk nog wel wat goals in de tweede helft!
Wat een prachtig doelpunt van Van de Donk 
Kijken we? NL - Duitsland kwalificatiewedstrijd.
Ja ik kijk
Het wordt wel tijd voor een betere generatie keepers
Present!
Vroeg me net hetzelfde af
Nederland staat nu 3e in de groep en de eerste twee gaan naar het ek. En als ze dit verliezen wordt de kans wel kleiner dat ze bij de eerste twee eindigen.
@supermercado Nederland loopt wel ‘achter’ qua gespeelde kwalificatiewedstrijden, we hebben er pas 2 gespeeld terwijl Noord-Ierland er al 4 heeft gespeeld. Dus het kan in ieder geval nog!
Plus als we Duitsland hebben gehad, na deze wedstrijd, hebben we het ergste ook wel gehad.
Aanvallers ook. Promes geen basis bij Ajax en Babel?? Blijf het raar vinden dat die opeens (weer) basis staat
En hoeveel wedstrijden moeten er ng gespeeld worden?
Nederland moet hierna nog 5 wedstrijden. Noord-Ierland staat bovenaan en die heeft er vier gespeeld en vier gewonen. Duitsland heeft drie gespeeld en drie gewonnen en nu dus de vierde. Nederland heeft er twee gespeeld en nu bezig met de derde en ze hebben 1 gewonnen en 1 verloren.
Yaaassss FRENKIEEE
Jaaa Frenkieee
frenkieeeeeee <3 <3
Ja en dan Stengs niet selecteren, ik begrijp het niet
Woehoeee Babelll
Yesssss