Voetbaltopic (Deel 1)

Ja!
Het lijkt wel alsof Babel aan het ‘opbloeien’ is binnen het Nederlands elftal.

1 like

Haha mooie verdeling van balbezit

Ja, leuk om te zien. Vind dat Malen het ook goed doet trouwens, viel me vorige week ook al op.

Zocht hem net ff op op wiki en zag toen dat hij van 1999 is. Omg ik heb mijn leven echt vergooid gewoon :older_woman::sob: Toen ik 20 was lag ik alleen maar te blowen in de bosjes, en nu nog steeds niet veel meer dan dat, en er zijn gewoon gastjes die dan al tonnen verdienen en lintjes krijgen en shit.

3 likes

Ja he dat vond ik ook inderdaad!! Echt leuk om te zien.

1 like

Malen maakte inderdaad meteen een goede indruk. Ik vind dit een leuk elftal, gunnen elkaar veel en werken goed samen

Waar blijft die 2-0? Die Esten kunnen echt niets in de aanval. Vind die keeper nog best oke

Misschien best in belgiëtopic maar zijn er meiden die Schotland-België volgen?

Ja ze moeten wel even scoren anders krijgen we straks nog zo’n frommelgoal tegen :cry:

Ja hier ben ik ook bang voor hoor. Ze laten soms echt ineens een steek vallen alsof de focus even weg is. Maar vind het ook enigzins saaie wedstrijd nog steeds. Mijn focus gaat er ook vandoor😅

Heujjj

1 like

Ik vind het echt een vet saaie wedstrijd? Had echt zin om vanavond ter ontspanning voetbal te gaan kijken maar ben nu meer geneigd weer aan m’n scriptie te gaan

2 likes

Ja ik vind het ook saai! Kijk meer naar mijn telefoon dan naar de wedstrijd.

1 like

haha ik ook, maar nu toch lekker 0-3 :smile:

1 like

Ik vind die Veltman toch zo’n ongelofelijk eikel. Echt de definitie van onsportief.

Staat NED nu wel 2e in de poule?

Ik ga wel goed op Virgil van Dijk

Ik ook. Echt m’n free pass is hij haha

1 like

Misschien omdat het niveauverschil best flink is?

Haha nou idd. Ik let totaal niet op, dus had ook amper door dat het net 3-0 was
@Trivia Ik ook ja. Interland interesseert me zo weinig en krijg daar altijd commentaar op

1 like

Hmm ja misschien ook wel!

1 like