Heb hem zojuist bij mijn vriend ook even aangedragen als free pass😁
Ja dat herken ik wel! Ben altijd excited en dacht net ook van word het nog interessant?? Voelt ook altijd als anticlimax.
Heel goed, het kan maar beter duidelijk zijn voor als je hem tegen het lijf loopt. Die kans is natuurlijk énorm 
Bij competitie heb ik ook gewoon iets meer context? Dan ken ik ook spelers van de tegenpartij enzo, bij interlands meestal niet
Even om mijn bericht te onderbouwen. Sinds ik dit filmpje van hem gezien heb let ik erop en vind ik hem zo niet oké…
Auw! inderdaad zeg. Jammer dit
Vanavond is het weer Champions League! Ik heb er zin in! 
Het mediateam van Ajax heeft weer een leuk filmpje gemaakt
@Cadeaupapier jammer, misschien dat je tussendoor ofzo wel even de stand kunt checken, dan weet je ook al iets haha
@Krabsalade hopelijk vind je een leuke pub/bar, is altijd wel gezellig (ik zie vanavond wel een foto verschijnen van de locatie die je gevonden hebt!
)
Iemand aan het kijken? Fijn dat het al 1-0 staat! Vind het wel wat rommelig nog…
Ja hier! Ik weet niet of ik het echt rommelig vind, ik vind ze best sterk momenteel!
Twijfel ook nog wel ja! Lijkt zoveel balverlies af en toe. Maar daar heeft Lille ook last van, dat scheelt!
Haha ook gezellig, gelukkig staan ze al voor 
Hahahahaha dat moment van affluiten jezus
Nou wat is dit nou joh wie fluit er nou weer af midden in een aanval?! Ben er echt een beetje beduusd van haha ook raar dat er helemaal geen extra tijd bij kwam. Echt een groot vraagteken in m’n hoofd
Ja wtf is dit voor scheids.

Heel erg kansloos ja! Hoezo geen extra tijd?
Zijn nu wel echt sterk bezig! 
Leuke wedstrijd, maar jeeeewmig wat een koekenbakker die scheids 
Mooi avondje weer. Blij dat CL weer begonnen is
met een goed gevoel op naar zondag idd. Hoewel ik daar niet teveel van verwacht 
Mag hopen dat ie dezelfde verdediging zet als vandaag en niet Schuurs.
Maar psv uit hebben we het vaak lastig, vorig jaar ook kansloos onderuit en jaar ervoor was helemaal om te janken. Zonder instelling, motivatie en mentaliteit