Voetbaltopic (Deel 1)

Helaaas had meer ingezeten :woman_facepalming:

Woow wat heftig, zou ik niet verwacht hebben in de business lounge. Verwacht daar eerder mensen die gratis kaartjes krijgen viavia en daar wat komen netwerken en de voetbal eerder als bijkomstig zien. Blijkbaar niet dus haha :see_no_evil:
Slim dat je zelf maar neutraal hebt gedaan

1 like

Een beetje zoals in undercover?

ik denk zoals in de serie haha

Dan gaat die Frank Lammers ook in een box kijken en krijgt ie ruzie met iemand die mans tegen m doet. Maar hij is ook wel fel in de serie

1 like

kijken er hier meer naar het voetbal gala? Hoop dat van Dijk hem wint!

1 like

Ik heb ook niet alles gezien, vanaf Sari haar speech haha
Vond dat ze inderdaad wel ‘echt’ overkwam en niet de standaard blabla (hoort er natuurlijk voor een stuk bij).
Vind het trouwens jammer dat Messi heeft gewonnen, had het van Dijk echt gegund. Maar er heeft ook nog nooit een verdediger gewonnen, die hebben natuurlijk ook niet zo duidelijke stats zoals aanvallers of doelmannen.

1 like

Ja vanavond! Wat verwachten jullie? Ik ken Valencia eigenlijk totaal niet qua spel. Weet alleen dat Cillessen er speelt

Ik ken Valencia ook niet echt idd. Weet alleen dat ze wat problemen hebben de laatste tijd, dus hopelijk vanavond ook maar dan! Maar uitwedstrijd dus kan nog lastig genoeg worden. Ergens denk ik gelijkspel, maar hoop dat het net als tegen Lille ineens soepel gaat!

Lekker Ziyech :fire:

3 likes

Mooi begin!!!

Wat een lekker begin ja! Zit met thee in mn hand, dus kon geen eens mn armen in de lucht gooien om te juichen #luxeprobleem

1 like

Wat een goal

Gvrdmm

Yessss lekker over

HAHAHA

Wat een slechte penalty :rofl:

1 like

Voor de liefhebbers, het leek echt op de penalty van Jaap Stam

2 likes

Wiehieee

Omg ik zeg net als t zo doorgaat krijgen we een doelpunt tegen :woman_facepalming: