Lekker!
Dit is niet tegen!! Dit is fantastisch.
Ja haha zeker!
Maar nu inmiddels dus al minimaal 3x door het oog van de naald.
Ze spelen wel lomp, vol overtredingen. Daar moeten ze wel even mee uitkijken. Overigens vind ik Veltman altijd wel op het randje spelen.
Die duw vond ik eigenlijk een beetje over het randje.
Maar goed soms moet je het geluk ook mee hebben.
Wat een wedstrijd tot nu toe. Al 6 100% kansen in totaal en we zijn nog niet eens op de helft. Moet voor de neutrale kijker ook wel leuk zijn dit
Inderdaad veel kansen (jammer dat Ajax niet meer goals gemaakt heeft) maar vrees dat het de 2e helft wat minder zal zijn.
Ik ben niet echt Ajax supporter (moet ik me nu verstoppen?) maar vind dit echt een heerlijke wedstrijd om te kijken inderdaad!
Vind overigens wel dat Ajax er weer een goede ploeg heeft staan en ook leuk om te zien als ze het goed doen in Europa😊

Mooi dit! Zeker als je bedenkt dat Valencia dus van Chelsea heeft gewonnen. Ben benieuwd naar de wedstrijd tegen Chelsea. Onana was wel echt heerlijk bezig!
Dit was genieten
Denk dat ze in London met zweethandjes zitten nadat ze deze wedstrijd terug gekeken hebben
Ajax was de CL al goed begonnen maar nu hebben ze echt een fantastische start! 6 op 6, 6 goals gemaakt en geen enkele tegen! 
Feye valt me niet tegen, al wacht ik wel met smart op een goal
Volgens mij ben ik de enige Feyenoorder hier maar jaaaaaaa 
Je bent de enige, ik schakel helaas nu pas in en blij verrast met de 1-0!!
Pff het wordt nog wel lastig hoor dat kwartier. Porto nu ook veel kansen.
Hier ook voor Rotterdam hoor! Mooie wedstrijd is het.
Hoop zo dat ze het vast houden maar ik vrees…