Ik vind het maar saai tot nu toe
Ik vind het niet saai, best wat kansen voor Chelsea en afgekeurd doelpunt voor ons. Wel slordig van beide kanten, dat valt wel tegen
Ja leek wel de keukenkampioendivisie 
Kut. Kut. Kut
Ik vind het stom
Ik heb zo te doen met De Ligt⦠al die hands ballen en penaltyās⦠Hoop echt dat hij snel zān draai vindt!
Ja inderdaad! En ook dat hij dan moet zien dat Frenkie de Jong het wel super goed doet, dat lijkt me heel kut. Aan de andere kant had De Ligt in Nederland ook zoān periode, ook met die fouten in Oranje. Dus hopelijk krijgt hierna dan ook een goede periode. En anders mag hij altijd terugkomen haha.
Ohh heb zoān zin in vanmiddag. Ben in staat om al naar het stadion te gaan, maarja dan ben ik al kats lam voor de wedstrijd begint.
Omg, waar zijn ze mee bezig bij PSV⦠Al die kaarten
Ja sneu⦠hopelijk vindt hij zichzelf helemaal terug. Naar een andere club is geen optie denk ik. Hij is onbetaalbaar. Verdient na Ronaldo het meest in de Italiaanse competitie⦠bizar wel!
Die van az gewoon even twee tanden eruit 
Hahaha jezus lekker begin 
Lekker in minuut 2! Wel kut lijkt me met die rook van dat vuurwerk
Echt relaxed kijken dit
Genietennnn 

Hoppakeeee
Zo wat lekker dit!! Eerst PSV dik verliezen, nu dit! Hoop dat ze de tweede helft ook lekker doorpakken.
Ik hoop dat ze niet al te nonchalant worden nu en gewoon doorzetten.
Ja dat vind ik bij Ajax altijd wel gevaarlijk. Kunnen zo laks worden. Maar valt me mee nu!
Zo fijn als je zelf voor Feyenoord bent en je een man hebt die voor Ajax is. Waar kan ik hem inruilen?