Wattttt is dit voor wedstrijd
Ik had wel verwacht dat een van de twee rood zou krijgen uiteindelijk (2x geel) maar zo snel, en allebei…
Ik wil serieus niet meer kijken
Neeeeeeeeeeeeeeeeee
Nou nog altijd liever zo winnen dan verliezen lijkt me. Je hebt niks aan je eer als je de champions league uit moet omdat je niet genoeg punten hebt.
Dit is echt weer Ajax. EchT ALTIJD WEER. Dan denk je dat we hebben gewonnen en ja hoor dan wordt er weer een doelpunt gescoord en krijg je rode kaarten.
That escalated quickly 
Dit wordt nog een hele lange wedstrijd
Ja fucking Ajax altijd tweede helft kutten whyyyyy
Iemand die op het tijdstip van ongeveer 22.10 even de bankrekening van de UEFA wil checken op een transactie uit Londen? Je hebt naaien, en je hebt gewoon DUIDELIJK naaien. Dit is gewoon een tweede Lyon. Tyfus UEFA.
Nou dat duurde dus niet lang.
I know!! Maar eerlijk, dit is niet ajax dit is een klootviool van een scheids die eigenhandig in 90 minuten de naam van voetbal naar de mallemoer brengt. Dit is absurd en echt walgelijk…
Was meer van je wil toch winnen omdat je weet dat je de betere was en niet omdat de andere partij maar 9 spelers had. 10 en daarvan winnen nog oké maar 9 en dan winnen terwijl je echt niet beter was ja. Ik zou blij zijn dat ik heb gewonnen maar toch wel met een beetje wrang gevoel naar huis gaan
Jep oké ik ga naar bed
Nou dat was wel heel erg snel
Precies dit. Dit kan niet anders dan omkoping zijn echt.
Ik vind dit echt niet meer leuk
Oke. inpakken en wegwezen
Daar gaan ze zich bij Chelsea echt niet druk om maken hoor :’)
Echt zo fucked up dit
Ben zo blij dat ik niet bij mijn vriend ben nu.