Voetbaltopic (Deel 1)

Same. Al zit ie me steeds te appen hoeveel t staat.

Haha ik ga hier harder tekeer dan hij, mijn vriend zit heel chill naast me. Ik geloof dat hij het heeft opgegeven

Bijna

Ik ben ook zo chagrijnig nu en mijn vriend is de rust zelve echt WIE IS HIER NOU DE ECHTE FAN

Oke come on ros er nog ff 1 in please

1 like

Sta je 1-4 voor en 20 minuten later is het 4-4 en speel je nog met 9.
Hoop echt dat ze dit nog kunnen volhouden

Hee maar wat als ze verliezen? Gaan ze dan niet door??

Ik ben niet eens voor Ajax en kijk eigenlijk altijd gewoon neutraal maar dit vind ik gewoon zo kut en wil wel voor Nederlandse clubs dat Ajax het goed doet

Echt kut dit

JA STOP HET NU MAAR

Ik ga het nu echt afzetten, dit is niet goed voor mijn mentale welzijn.

Jawel er komen nog wel wat wedstrijden maar vanavond was wel belangrijk

LEKKER VOOR JULLIE FUCKING CHELSEA

Dit scheelt nog iets maar eigenlijk doet het er niet echt toe haha

Wat is Chelsea ook gewoon een kutclub. Beetje kopen, beetje omkopen. Geen sfeer, geen historie, geld en kontneuken met de UEFA. Ben zo boos, lekker voetbal verneuken, want er moet wel een grote club winnen natuurlijk. Deze scheidsrechter mag ook echt stikken in de lucht. En het ergste is dat er gewoon NIKS aan gedaan gaat worden. En 4-5 natuurlijk, tyfus, tering, hoeren, kutzooi. Stap gewoon van het veld, dit is zó opzichtig naaien. Nou nou nou hij keurt hem af, applausje hoor, 1% objectiviteit!!! Tering Chelsea. / hooliganmodus uit.

6 likes

Gelukkig, hij keurt hem af. Het zal eens te veel opvallen dat hij door Chelsea is omgekocht :sob::exploding_head::face_with_symbols_over_mouth::no_mouth:

Oke thanks djiez

Waarom krijgt die gozer nu geen geel?

Eigenlijk niet als je kijkt vanwaar Ajax komt, maar het is toch goed meegenomen. iig beter dan verliezen.

Ik heb een verleden gemist denk ik. Omkopen que???