Voetbaltopic (Deel 1)

Geen overtreding?? Wat staat er in de vacaturetekst voor scheidsrechter bij de UEFA. “Hou jij enorm van mensen naaien maar wil het in de slaapkamer niet zo lukken? Kom fluiten voor ons! Verdere functie-eisen zijn: niet kunnen tellen, een mierenneuker zijn en jezelf belangrijk vinden. Oogafwijkingen zijn een pré.”

7 likes

Ik vind hem ook merkwaardig fluiten

Logisch, ik zit thuis voor de tv al gefrustreerd. Laat staan dat ik op het veld zou staan haha
zou er ook al met rood weer af zijn :see_no_evil:

1 like

Wtf

1 like

Jeeeeeeeeeemeg kutscheids kutvalenica kutkut

1 like

:cry: :cry: :cry:

1 like

Echt deze scheidsrechter was echt een grote flop

1 like

De fuq is deze man jeeeeeeezus

Hakim

20191210_225521

6 likes

Mijn haat aan Fransen is weer eens bevestigd :+1:t2:

Haha ja, en nooit meer naar frankrijk op vakantie doehoeiii

2 likes

Echt als je geen extra tijd wilt dan krijg je er onverklaarbare minuten bij, zie Tottenham. En deze kontkameel heeft het laatste kwartier meer lopen lullen dan dat er gevoetbald werd. Nog een paar extra minuten, nee joh! Wat hebben scheidsrechters tegen Ajax?? Krijgen ze zeker geen geld van bij een overwinning.

Nu maar revanche in de EL dan, finale halen, nu wel winnen!

2 likes

Dacht dat er na Chelsea, geen slechtere scheidsrechter meer kon zijn. Dat was duidelijk verkeerd gedacht. #manmanman

@Rose_Gold kontkameel :joy: :joy:

1 like

Ik ben het volledig met je eens maar moest echt hard gniffelen om kontkameel :joy:

2 likes

Echt hé, dacht dat het na Tottenham en Chelsea wel even klaar was, maar nee blijkbaar is er een heel blik opengetrokken van deze verward rondrennende UEFA-kontkruipers met extra waanzichtsfactor.

(Buiten dat was Ajax ook gewoon bijzonder slecht, hoeveel kansen wil je verneuken?)

4 likes

Tottenham blijft wel de ergste van allemaal! :broken_heart: :cry:

Maar inderdaad Ajax is ook een stuk schuldig in hun uitschakeling, want de kansen waren er wel!

1 like

Tottenham heeft nog altijd een speciaal stukje gebroken hart, ergens naast het CL-duel tegen Real met Lyon-Zagreb de omkoopwedstrijd en het einde van de Eredivisie in 2007.

1 like

Ja juist (dat is alweer zolang geleden), de laatste wedstrijd dat zowel Ajax, PSV en AZ nog kampioen konden worden en dat juist het doelsaldo de doorslag gaf…
En die omkoopwedstrijd was ook :thinking:

Maar goed nu alle focus op competitie en de topper van dit weekend en dan na nieuwjaar de EL maar even winnen :crazy_face:

1 like

“Erik wat is er mis gegaan vanavond?”
“We hebben niet gescoord.”

visionairtje hoor :thumbsup:

4 likes

@Lemongrab 15min extra was niks te weinig geweest

1 like

Dit was echt een belachelijk optreden van die stewards. Er gaan nu al verhalen over internet dat die jongen het veld op wilde gaan. Dat is helemaal niet waar, hij ging juist steeds verder de tribune op en werd er door die stewards met veel te groot machtsvertoon afgehaald. Hoe Ziyech erop reageerde is top :ok_hand: