Voetbaltopic (Deel 1)

Nu al dat tijdrekken hè gaaaaatver

Klopt inderdaad qua kaarten! En opzich heb ik dat er voor over met dit soort Zuid-Amerikaanse types, want verdedigen kunnen ze wel i.t.t. de verdediging die we jaren terug hadden. Maar het kan je ook enorm opbreken. Mijn emoties zijn helaas nu al standje frustratie, dus ik vrees weer een nachtelijke hardloopsessie wil ik nog kunnen slapen straks. :thumbsup:

3 likes

Ik ben ook echt hypocriet hoor haha. Ik kijk juist voetbal voor die emoties, ik vind het echt heerlijk dat een ‘normale’ dinsdagavond ineens een adrenalinekick met alle gevoelens kan worden door Ajax. Dat ik even helemaal nergens meer aan denk behalve 90 minuten intens meeleven. Maar dat heb ik liever met een mooie uitkomst uiteraard haha. Heb ergens het idee dat het m vandaag niet gaat worden, hoop dat ik het verkeerd heb.

4 likes

Heeel raar dat er geen extra tijd bij kwam na dat tijdrekken van die keeper

Ben wel blij dat ze Dest erin hebben gezet

Heb het idee dat ik een jaartje of 5-10 terug in de tijd ben gegaan met 100 kansen en geen doelpunten.

Gek moment met Blind trouwens, ben benieuwd wat daar aan de hand was.

Pffff ik weet 't niet hoor…

Ziyech ook

Hahaha die keeper kan wel goed toneelspelen

SjongejongejongejongejongeJONGE

1 like

Wedden dat dit dan weer de enige scheidsrechter dit hele toernooi is die NIET standaard 5 minuten extra tijd bij trekt.

Wat is dit nou weer Van de Beek. Nog even en deze wedstrijd kan als voorbeschouwing voor Rico - Badr dienen.

1 like

Ja maar wat is deze scheids, elk klein duwtje wordt afgefloten maar voor ajax niet

Jongens, vind het mooi geweest, ik ga slapen :sweat_smile:. Dit is het niet waard om morgen extra moe voor te zijn.

Maar echt, het ligt er weer vingerdik op. Ik kan dit echt niet aan en de tijd is bijna op :cry:

Ja het is echt om te janken :sob:

Zo benieuwd hoeveel tijd erbij komt, wel recht op 10 minuten joh

FUCK m’n hart net man dacht ff dat het ging gebeuren

+15 graag bedankt

Jeeeeezus 5 flikker op joh schrale kutgier dit mag wel in het gierige acties topic

7 likes

Zo veel frustraties

Oh iedereen is zo mega gefrustreerd