Voetbaltopic (Deel 1)

En dan de laatste wedstrijd voor de winterstop ook nog tegen ADO. Zou tegen Telstar even lekker een B-elftal neerzetten.

Verwacht dat het na de winterstop eigenlijk wel weer goedkomt. Geblesseerden weer erbij, en AZ gaat echt nog wel meerdere punten verspelen denk ik.

Ik denk ook dat az dit niet het hele seizoen volhoudt. Seizoen is toch al geslaagd voor ze, gewonnen van Ajax.
Maar deze 3 wedstrijden laten ook zien dat de selectie van Ajax echt niet goed/breed genoeg is. Er vallen een paar spelers weg en wat ervoor in de plaats komt (Lang, Marin, Alvarez) is gewoon niet goed genoeg

Zou top zijn!! :grin::grin:

1 like

Echt? Had beide nieuwtjes nog niet gehoord maar ze mogen zo terug naar Ajax! :heart_eyes:

1 like

Ik las vandaag ergens dat Schöne misschien in de winterstop al terug komt, omdat hij dit seizoen niet meer voor een andere club dan Genoa of Ajax mag spelen vanwege bepaalde fifa regels.

Edit: volgens mij denkt google door dit topic trouwens dat ik voor ajax ben ofzo, krijg telkens allerlei meldingen met ajaxnieuws haha

4 likes

Ohh jongens ik zit bijna te janken in de trein door het terugblik op 2019 filmpje dat Ajax gepost heeft. Zo’n fantastisch jaar geweest :heart_eyes:

4 likes

Ik krijg op Twitter altijd het PSV en Feyenoord account aanbevolen hahaha

@Krabsalade ja Schöne terug zou echt niet verkeerd zijn!!

1 like

Ja die is ook super! Word ik ook emo van haha

1 like

Omg ja! wat een jaar was het. Jammer dat CL er al niet meer in zit voor komend jaar.

Hey hey hattrick Siem de Jong :partying_face:

Ahwww wat leuk dat Ünüvar de strafschop mocht nemen in zijn debuut. Je zag iedereen daarna ook trots kijken haha o.a. Tadic.

1 like

Ja superleuk. Terecht ook dat ie mocht. Was niks meer te verliezen als ie zou missen. Nu scoorde die bij zijn debuut :star_struck:

1 like

Nee, dat is ook zo maar gewoon dat je ook ziet in zijn ogen van omg mag ik echt die strafschop nemen. Daar kan ik echt van genieten haha.

1 like

Jaa ik ook!
Ondanks dat er niks te verliezen was, voelt zo’n jongen echt wel druk denk ik. En dan is het gewoon mooi voor hem dat het lukt. En ook dat het hele stadion zijn naam scandeerde toen ie erin kwam

1 like

:frowning: :frowning:

Ook best een lage prijs

Ik snap zo geen bal meer van hands tegenwoordig he! Sinds die nieuwe regels er zijn heb ik ook het idee dat de scheidsrechters + spelers het ook niet precies meer begrijpen.

Lage prijs heeft met contractuele afspraken te maken geloof ik

En wat denken we er van voor vanavond? Ik heb in elk geval vast smakelijk gelachen om de capriolen die Getafe qua promotie uitgehaald heeft de afgelopen jaren, mara weet niet of ik het na de wedstrijd vanavond nog zo grappig vind. https://nos.nl/artikel/2323793-voetbalclub-getafe-heeft-geen-zombies-of-koala-s-meer-nodig-voor-vol-stadion.html

Grappig verhaal zeg!

Verder denk ik dat het een pittige wedstrijd gaat worden. Getafe is goed in vorm en Ajax mist enkele sterspelers (Onana, Promes, Neres)… Ik hoop op een gelijkspelletje.

Ik ben ook bang dat het m niet gaat worden. Tegenstander die het soort voetbal speelt waar Ajax bijzonder slecht mee kan omgaan. Maar ik heb best vaak dat als ik er een slecht gevoel over heb, dat het dan juist goed gaat. Dus daar hopen we dan maar op!