Voetbaltopic (Deel 1)

Het is echt living on the edge met Varela op doel jezus. Heb al minimaal 4x met mn hart in mn keel gezeten.
Ze deden voor de wedstrijd een terugblik naar 2016/2017, toen verloren we ook al die uitwedstrijden, maar toen waren we thuis zo goed dat het compenseerde. Hoop dat dat nu ook lukt als we hier verliezen.

Haha ja ik had ook al naar m’n vader geappt van dit is niet echt een geweldig sterke keeper. Sommige ballen denk ik echt van ‘wat was hier het idee achter?!’

1 like

Die speler doet alsof ie dood gaat, wordt geraakt door een aansteker :joy: :woman_facepalming: wat een kansloos figuur.
Snap sowieso niet waarom die de noodzaak voelt om voor een uitvak van 800 man te gaan juichen terwijl ie thuis speelt

2 likes

Aanstekergate :joy_cat::joy_cat::joy_cat::joy_cat::joy_cat:

1 like

Uitdagen en stoerdoenerij, snap dat soort types ook nooit.
Hoop wel dat Ajax in de 2e helft wat beter gaat spelen!

Ja en dan bijna janken als je een aanstekertje tegen je aan krijgt. Wat verwacht je als je zo provoceert?

In de 2e helft moet t zeker beter. Tot nu toe lijkt het nergens op

In de herhaling zag je ook echt dat hij veel te laat reageerde. Zo van ‘oh ik krijg iets tegen me aan,misschien gaan ff liggen!’.

En sorry ik val weer in herhaling, maar vind deze scheidsrechter ook weer niks. Haalt het tempo er compleet uit + heeft het reactievermogen van een bejaarde gnoe die levensmoe is. Vind Ajax voorin ook extreem slordig. 0 schoten op doel in de eerste helft.

1 like

Ugh die commentator op RTL 7. Alsof ik naar een begrafenis zit te kijken, wat een negatieve zeikerd.

1 like

Ja wij zeiden ook al dat arbritrage traag reageert

Die Babel :joy::joy:

Wat een misselijke ploeg is dit zeg. Ik zou me kapot ergeren als ik tegen zo’n kleutertjes moest spelen. Die gaan al dood van een windvlaagje.

1 like

Pfff echt hè, irriteer me mateloos aan al die sukkels.

Echt wat zijn dit voor zielige kneuzen zeg.

1 like

Ik kan me ook echt niet voorstellen dat zo’n ploeg fans heeft. Dan hou je toch totaal niet van voetbal. Er wordt 2 seconden gevoetbald en dan ligt er weer zo’n ding op de grond te jengelen. Wie wil dat nou elk weekend 1,5 uur aanzien met als extra bonus af en toe een seizoen doordeweeks dit nog een keer ondergaan.

Nouja dit kun je geen voetbal noemen dus daar houden ze inderdaad niet van. Die spelers zijn stuk voor stuk dat irritante kleine broertje die zichzelf pijn doet en dan gaat huilen bij mama dat je hem sloeg als wraak omdat je hem de afstandsbediening niet wil geven.

2 likes

Het is niet veel vandaag

Nee het is echt niet om aan te zien.
Zo’n club als Getafe verdient het ook niet om door te gaan met hun anti voetbal. Dus hopelijk blijft de schade vandaag beperkt en gaan we volgende week erop en erover

Naja hij heeft natuurlijk wel gelijk met z’n negativiteit.

Wat een nietszeggend voetbal speelt Ajax, ze komen duidelijk niet aan hun eigen spel toe. Maar come on change it up!

En Getafe: wat een onsympathiek, aanstellerig tokkieteam zeg. Geen wonder dat ze geen fans hebben :smiling_imp:

Ik hoop zo op een 1-1, als is het maar omdat ik Getaffe zo stom vind. Ik snap helemaal dat het anti-voetbal wordt genoemd.

Ze komen niet aan voetballen toe omdat ze continu die Spaanse chihuahuas van zich af moeten schudden.

1 like

In Amsterdam gewoon Huntelaar vanaf de start, die weet tenminste hoe je dit soort voetbal speelt. Ziyech en Babel heb je gewoon helemaal niks aan nu. Zou bijna zeggen: ik mis Bulykin, die was wel overeind blijven staan, ook al hangen er vijf van die jankerds aan zijn benen.

1 like

Ahh nu mis ik Buly ook :heart:

1 like