Mijn god zeg die tegenstanders vallen neer alsof ze dood gaan als iemand een vinger naar ze uitsteekt.
Echt hoor, ik heb patiƫnten die minder lang in de onderzoekskamer zijn dan dat deze zwakke zeikerds op de grond liggen te jengelen.
Overigens, doodzonde dat Ajax nu ineens wel druk weet te zetten en redelijk spel speelt. Je had van deze ploeg echt niet hoeven verliezen.
Vind deze scheidsrechter overigens echt prima, beetje streng, maar dat is voor deze wedstrijd alleen maar goed.
Zo frustrerend dat tijd rekken/seconden sprokkelen van getafe 
Maarja het toont wel de angst aan
Of een nieuwe sport maken: luibal. Wie het meest op de grond ligt en de bal zo min mogelijk aan raakt wint! Wie aan het einde van het seizoen de meeste energie overheeft, wordt topscorer.
Ben echt helemaal voor het invoeren van het plan dat alleen de minuten die gevoetbald worden nog tellen. Dan kunnen dit soort reetploegen wel ophouden te bestaan.
Dacht ff langs de lijn luisteren, meteen 2-0 gemaakt door AZ 
Was wel een mooi doelpunt zeg 
Gdvrdmm
Kansloos
Ik zit Nederland - Braziliƫ (v) te kijken, maar 't is nog niet veel haha. Staat ook nog 0-0 met nog 'n helft te gaan
Echt hoor
niet te doen
Dit zag ik echt niet aankomen. Al moet je nooit te vroeg juichen. Ik zie ze t zo nog weggeven.
R u kidding me
Ik wel hoor. Dacht om half 9 nog zal ik totoātje zetten op verlies Ajax. Niet gedaan, maar het leek me best een realistisch scenario
Go utrecht 
Vind Utrecht de laatste tijd ook niet veel. Afgelopen zondag helemaal huilen tegen Waalwijk.
Nou ik zie het niet gebeuren met de vorm waar Ajax de laatste tijd in is.
Het lijkt erop van niet idd, maar ik haal pas adem over 10 minuten, haha.
Ja wel zielig hoor maar kom op man up man, je bent topsporter, je maakt zelf een domme fout. Niet jankend blijven lanterfanten langs de lijn en je team in de steek laten. Tranen drogen en doorpakken hup.
Zielig? Ik kan er geen medelijden mee hebben. Hij maakt zelf een volledig onnodige overtreding.
Nouja zielig als in dat ik begrijp dat hij baalt dat hij de eventuele finale zal missen, maar de rest van mijn bericht gaat juist over hoe ik zijn reactie debiel vind dus ben het met je eens hoor. Heb ook geen medelijden.