Bulykin haha dat is een gouwe ouwe. Mis eerder Suárez dan. Die was gewoon over 5 man heen gestruikeld en maakte dan nog een goal
Ja true. Ik irriteer me zooo aan Getafe. Jij noemt ze chihuahuas, ik klotekutjakkers 
My god en dan gaat Ten Hag waarschijnlijk weer net wisselen als het te laat is en de druk te hoog. Wissel traouré anders even nu al ofzo voor Huntelaar.
In de laatste minuut de gelijkmaker uit een strafschop na een schwalbe van Suarez, dat was mooi geweest.
Haha m’n vader gooide bijna zijn bier naar de tv maar hield zich nog net op tijd in
Jezus wat kut
Ugh. Nou beter gaat het heel goed volgende week. Zo kut als Ajax eruit ligt door deze losers.
Dit gaat m volgende week ook niet worden. FC jankkut gaat zn speelstijl echt niet aanpassen. Het blijft zo kut dat het ieder jaar weer loont om een schoppende, botte, kutploeg met een stel te grote kleuters in de basis te zijn.
Maar vind ook wel dat Ajax na jaren van in dezelfde val lopen hier echt een keer wat op moet verzinnen. Eronderuit voetballen gaat m namelijk niet worden.
En dan toch weer braaf kijken volgende week he: voetbalfans zijn masochisten zo af en toe.
Dit is wat ik bedoel! Getafe is écht niet zo goed, maar Akax kan zijn eigen spelletje niet spelen. Dit hadden ze vooraf wel kunnen bedenken toch? Dat bedoelde ik met change it up.
Wat vinden jullie van Varela? Soms doet ie wel rare moves, maar ik vind toch dat hij het wel goed doet hoor. Onana’s schoenen zijn ook niet makkelijk te vullen en met hem als eerste keeper kom je ook niet aan spelen toe (los van jong Ajax dan).
Ik snap het idd ook oprecht niet, hoe niemand dat in al die jaren niet heeft kunnen bedenken. Maargoed ben geen trainer en ook al even geen voetbaljournalist meer dus kan het ook niet vragen haha.
Ik wil Varela nog wel even het voordeel van de twijfel geven. Vond m vandaag redelijk onzeker, maar Onana was in de eerste jaren bij Ajax ook echt een grabbelaar af en toe. Vond het trouwens gek dat Kjell Scherpen meegereisd was, maar vervolgens niet op de bank zat.
Die benen van Scherpen hebben de vliegreis niet overleefd denk ik 
Onana was in jong Ajax toen ook 'circus Onana ’ omdat ie van die gekke dingen deed. Vond het wel apart dat Varela niet uittrapte, maar dat Blind dat deed.
En ja volgende week gewoon weer aanwezig hoor, ben je er tenministe bij als je eruit vliegt 
Wat een kut 'voetbal’ploeg 
Las dat de effectieve speeltijd vandaag welgeteld 42(!) minuten bedroeg
Pff het zit Ajax niet mee deze week, hopelijk kunnen ze toch nog gelijkspel spelen (of nog winnen maarja in 15 minuten…) en dan komende week ook nog zo’n druk programma…
Ohjee, wat een kutbegin zo…
Nou gewoon spelen alsof je niks te verliezen hebt dus! Werkt redelijk zou ik zeggen.
+1 voor de scheidsrechter die wel meteen optreedt bij dit kinderachtige gedrag.
Ugh die keeper. Net een kleuter die zijn speelgoed niet wil delen.
Wat een teringclub dat getafe
Het feit dat Getafe blijkbaar zo bang is dat ze nog drie doelpunten gaan incasseren en nu alvast beginnen met dramatisch af te sterven, moet toch iets zeggen. Ga dan ook gewoon door Ajax! Niet rustig opbouwen, want dan wordt het weer zo’n zaadpot als vorige week. Beetje vechtlust graag.
Gaaaaadver wat een anusploeg dat Getafe
Nog 'n halfuurtje, 2 goals nog nodig.