Ja wel zielig hoor maar kom op man up man, je bent topsporter, je maakt zelf een domme fout. Niet jankend blijven lanterfanten langs de lijn en je team in de steek laten. Tranen drogen en doorpakken hup.
Zielig? Ik kan er geen medelijden mee hebben. Hij maakt zelf een volledig onnodige overtreding.
Nouja zielig als in dat ik begrijp dat hij baalt dat hij de eventuele finale zal missen, maar de rest van mijn bericht gaat juist over hoe ik zijn reactie debiel vind dus ben het met je eens hoor. Heb ook geen medelijden.
Yesssss en weer ademen. 
Ja als het een speler van mijn club zou zijn die zoiets zou doen zou ik ook echt kwaad zijn haha! Maar gelukkig pakte huntelaar pas geel toen we toch al zo goed als uitgeschakeld waren 
Nu er geen toeschouwers zijn bij de wedstrijden hoor je veel beter wat de speelsters allemaal naar elkaar schreeuwen haha
Wel echt grappig ook dat de stadiospeaker alsnog super vrolijk en opzwepend omroept wie er heeft gescoord! 
Wel jammer dat het inmiddels gewoon weer 2-2 staat maar vind Nederland nog steeds niet echt overtuigd spelen
Voor de liefhebbers - vanavond om 9 uur wordt Real - Ajax van vorig jaar uitgezonden op het YouTube kanaal van Ajax!
Yess dan weet ik nu wat ik ga kijken straks
CL finale 95 op ziggo sport 
Ik ben erachter gekomen dat ik voetbal het meest mis
dit had ik zonder Corona nooit geweten
*naast mensen dan
Ik mis het ook echt. Mis het in het stadion zitten echt vreselijk. Had het niet verwacht.
Ik denk het ook niet. Ben bang dat dit nog heel lang gaat duren allemaal
In Italie willen ze sowieso heel 2020 geen publiek in de stadions, dus ook begin volgend seizoen niet. En wie weet nog langer
Nou, mocht er volgend seizoen gevoetbald worden dan kan ik lekker naar eredivisiewedstrijden blijven kijken
geen degradatie/promotie dit jaar
Baal echt heel erg dat er zo lang geen eredivisievoetbal zal zijn
gelukkig was ik de laatste thuiswedstrijd van m’n club nog heen (was bijna niet gegaan, had mezelf achteraf echt voor m’n kop geslagen in dat geval). Nu hoop ik maar dat de Bundesliga en/of Premier League in mei weer beginnen, zou echt zo blij als een kind zijn als er weer voetbal op tv is haha.
Ik mis voetbal ook zo erg. Altijd heerlijk de hele zondag voetbal op ook alle wedstrijden buiten Ajax kijken. Ik ben heel benieuwd wanneer er weer wedstrijden zullen zijn
Yes 

Wat een mooie docu over Ziyech, ja die jongen kan echt wel voetballen.
Jammer dat er geen echt afscheid is met de fans.
Hij gaat gemist worden in Amsterdam
Ik zet het net aan.
Afscheid met supporters komt nog wel een andere thuiswedstrijd, als we weer mogen