Voetbaltopic (Deel 1)

Nee nog niks gelezen :sob: hopelijk valt het mee :pray:t5:

1 like

Bericht over Blind!

Erik ten Hag reageert op het uitvallen van Daley Blind:

“Het gaat goed met hem. Hij voelt zich goed. Hij heeft geen klachten, de ICD ging af. Daarna was hij gelijk oké en is hij gewisseld.”

1 like

Ja ben ik ook bang voor :sob: Ik gun hem nog een lange carriere maar zijn gezondheid gaat voor

Heftig zeg. ICD gaat niet zomaar af. Hoop dat het op basis van iets niet ernstig is en hij z’n carrière kan doorzetten. Lijkt mij vreselijk na jaren hard werken op zo’n manier te moeten stoppen.

2 likes

Kijkt er nog iemand mee?

Ik zag net de tekst van het wilhelmus in beeld en blijkbaar zing ik het verkeerd!!! Ik zing “mijn vaderland getrouwe” en het is “den vaderland getrouwe” :exploding_head:

1 like

Het is toch prachtig dat wij gewoon een Hans Hateboer hebben.

Die Polen zien er echt shabby uit, die shirtjes van de reserves lijken net pyama’s; erg tevreden met hoe ruig wij er uit zien. :thumbsup:

5 likes

Waarom moet je nou per se nog iemand wisselen voor die laatste minuut vraag ik me altijd af. Ja leuk dat het je 25e interland is, je hebt 1 minuut op het veld gestaan

2 likes

Haha dat zat ik net ook te bedenken. Zo kan ik ook 25 interlands spelen… laatste minuut even het veld in hobbelen.

Het wordt vaak gedaan om tijd te rekken maar ik vind het altijd zo sneu voor de speler die er dan nog 1 minuut in mag.

Ik ben zo aan het genieten dat de eredivisie weer is begonnen. Gewoon na een half jaar weer :scream: Lijkt aan de ene kant heel kort geleden en aan de andere kant veel langer.

Ik ga alleen wel een beetje slecht op dat er geen stadion bandje meer is en mensen nu maar een beetje lame aan het klappen zijn

1 like

Bij PEC - Feyenoord en FC Twente - Fortuna werd er aardig gezongen gisteren haha. Het is natuurlijk niet toegestaan, maar hoe ga je zoiets handhaven?

Ja klopt! Ik heb nu fc emmen - vvv op staan en daar wordt gewoon gejuicht.
Zingen gaat nog om niet te doen als niemand het doet maar juichen doe je zo automatisch als je gespannen zit te kijken. Ik juich zelfs thuis op de bank bij Ajax en niet zachtjes ook bij belangrijke wedstrijden :joy:

Ik vind het ook leuk dat het voetbal weer begonnen is maar dat m’n vader weer keihard tegen de tv zit te schreeuwen had nog wel even uitgesteld mogen worden :upside_down_face:

1 like

Haha dat is een groot onderdeel van de voetbal fun :joy: Ik heb tijdens sparta ajax weer heel veel gevloekt echt heerlijk :joy:

1 like

Hahaha ik ben dus niet de enige die dit een fijn gevoel vindt. Ik hou er echt van, tijdens voetbal helemaal los gaan en je eens niet hoeven inhouden/normaal gedragen. Wedstrijden met een kleine voorsprong, spanning en het liefst wat rode kaarten (bonus als de scheidsrechter ook nog eens een ultra partijdige mierenneuker is) en dan gewoon lekker 90 minuten schreeuwen, vloeken en juichen. Therapeutisch gewoon soms!

2 likes

Ja heerlijk! Echt balen dat het nu niet kan. Ik vind het ook jammer dat er nu zo weinig mensen mogen komen. Ik mag nu volgende maand eindelijk omdat ik een seizoenskaart heb en dan had je voorrang. Maar zelfs dan kan je maar naar een klein aantal wedstrijden

1 like

Ja idd! Ik heb eindelijk een volwassen baan en salaris dus dacht: oh lekker weer wat Europese avondjes meepakken dit jaar :cry:. Lekker even je werkweek een beetje doorbreken met een adrenalinekick in de Arena. Maar zit er niet in helaas. Wel fijn dat je toch nog iets kunt meemaken met een seizoenskaart!

2 likes

Ik ga daar echt zooo goed op! Daarom kijk ik ook vaak alleen haha dan hoef ik mij niet in te houden. Mijn beste vriend is gelukkig ook zo dus als ik met hem mee ga naar de arena of samen ergens kijk dan gaan we echt helemaal los. Even alle stress van de hele week er uit :joy:

1 like

Ja echt pff. Weet niet hoe de verdeling bij jullie is, maar ik kan wrs naar maximaal 2 wedstrijden dit seizoen als de maatregelen het hele seizoen zo blijven.
Eerst dacht ik ik ga niet, maar had het er nog ff met wat vrienden over en denk dat ik me de volgende loting toch maar inschrijf. (Bij ons kan je per 4 wedstrijden aangeven of je mee wilt loten. Voor de eerste 4 moesten we het afgelopen week doorgeven en was ik het al meteen vergeten :woman_facepalming:)
Ik vond het vanmiddag op tv eigenlijk niet zoveel aan.

1 like

Bij ons zijn er nu twee wedstrijden vrijgegeven waarvoor je kaarten kon krijgen. Je mocht uit 1 van de twee kiezen. Ik weet niet hoe ze het met de rest van de wedstrijden gaan doen, dus ben daar wel benieuwd naar. Ik kan mij voorstellen dat het bij de grotere clubs wel lastig zal zijn om kaarten te krijgen,

1 like

Hele specifieke vraag maar mijn vader heeft een seizoenskaart van Ajax en kreeg een mail dat je je kon in loten voor 4 wedstrijden, hij wilde naar geen enkele wedstrijd maar kreeg gisteren toch een mail dat hij is ingeloot voor 1/4. Hij snapt er zelf niks van omdat hij dus niet heeft aangegeven interesse te hebben in een van de wedstrijden die aangeboden werden. Heeft iemand dit ook gehad en daar een (passende) oplossing voor want het zou zonde zijn als dit straks wordt geteld als je bent één keer ingeloot terwijl hij niet wil gaan