Heeft ie aangegeven dat ie niet wilde gaan of heeft ie niets aangegeven? Ik had niks aangegeven omdat ik het vergeten was. Wilde eigenlijk niet gaan, maar nu ik ben ingeloot ga ik toch maar wel.
In die eerste mail stond dat je mee zou gaan in de loting als je niets aangaf. Dus als je echt niet wilde moest je wel echt nee zeggen.
Ik heb me er niet echt in verdiept eerlijk gezegd, maar geloof wel dat ie zijn kaart aan iemand anders mag geven voor de ingelote wedstrijd. En als ie er helemaal geen gebruik van wil/kan maken, dan kan ie denk ik het beste ff contact opnemen met Ajax om te informeren of ie de wedstrijd nog in kan leveren (ik denk wel dat het echt inleveren is, want als je geen nee hebt gezegd kom je geloof ik ook niet in aanmerking voor compensatie en of je kan ruilen betwijfel ik ook, want dan willen we denk ik allemaal Ajax-rkc wel ruilen voor Ajax-feyenoord)
Oh dat is inderdaad wel een goeie, volgens mij zei hij dat hij geen keuze had doorgegeven (dan zal ie zelf wel niet goed gelezen hebben haha). Hij twijfelde nog of hij wel of niet zou gaan, hij kan wel op die datum dus dat scheelt!
Vandaag eindelijk weer voetbal van het Nederlands vrouwenelftal
lekker op de bank
ik kijk nu al uit naar Ajax-Liverpool haha
Hmm ja verder heb ik niet echt een mening haha, ik hoopte gewoon op een paar spannende/leuke wedstrijden en denk dat we dat met deze loting wel krijgen! Al hoop ik natuurlijk verder vooral dat we voorbij de groepsfase raken maar ja ik ga in corona-times niet zo ver vooruit hopen, voor nu hoop ik gewoon op leuke wedstrijden komende maanden haha
Aardige transfer van PSV 
Heet er nou een mexicaanse speler corona of ben ik zo verpest haha
Edit: helaas heeft ie nummer 17, niet 19
Kijkt er nog iemand mee?
Heb overigens nog steeds geen idee hoe de nations league werkt en of je er het EK/WK mee kunt bereiken of wat dan ook. Maar ja, moet toch iets doen met mn tijd 
Ja ik kijk! Onverwachts spannende wedstrijd wel
ja raar he, toch is het ook weer een soort van lichtpuntje, eindelijk gebeurd er weer wat!
Yesssss! Ik heb zoals altijd met CL mega zenuwen! 

En ik baal dat Antony niet mee speelt 
Ahhhh ja ik ben ook zenuwachtig!!! Wel echt heel veel zin in ook, maar werkdagen voorafgaand aan CL zijn nooit heel productief haha
Met Europees ben ik ook altijd de gehele 90+ minuten zenuwachtig. En dan vraag ik me altijd af waarom ik het mezelf nou aandoe om iets te gaan kijken waar ik me zo van ga voelen. Ik hou het er maar op dat adrenaline verslavend is ofzo. Woon helaas niet meer bij mijn ouders (vrijstaand) dus ik kan niet meer 90 minuten lang schreeuwen en schelden. Beetje jammer, hielp altijd erg goed voor mijn frustratieniveau in het algemeen.
Dit is echt kut. Hopelijk herpakken ze zich nog
Zonde zonde zonde
Vind dit ook altijd zo typisch weer. Zelf allemaal mogelijkheden krijgen, maar de eerste de beste voor de tegenstander zit erin.
Ik heb hier, ondanks het resultaat, wel weer mega erg van genoten
zo gemist dit. Ik droom er echt van om weer in het stadion te zitten tijdens de CL
Man wat was dit zuur! Maar ik vond dat we wel goed stand hielden. Op naar de volgende wedstrijden 
Zoo de vrouwen zijn lekker bezig