Ik begin echt flashbacks te krijgen naar echt jaren terug zo’n wedstrijd met 34 kansen tegen Sparta en dat het 0-0 werd
.
Haha ja ik wilde die wedstrijd hier thuis ook al aankaarten
ik vergeet echt veel (wedstrijden, momenten, goals), maar die wedstrijd blijft een soort trauma
Haha maar echt! Ik weet nog precies waar ik zat en wat ik die dag deed enzo. Zoals ik ook heb met dat duel tegen Real (en Lyon- Zagreb) en Tottenham. Terwijl het helemaal niet direct een belangrijke wedstrijd was, het was gewoon zo bizar.
Ja dat weet ik ook allemaal nog; ik was bij al die wedstrijden in de Arena
tegen sparta viel de drama wel mee, want dat was een wedstrijd aan t begin van t seizoen, die andere 2 was janken
Lekkere goallll!
WAT EEN GOAL 

Prachtig
Stond ook helemaal vrij daar
Lekker man! Kon nog net op tijd naar beneden rennen om de herhaling te zien. Hopelijk nu even doorzetten (en anders zal ik weer even boven in de badkamer gaan staan, misschien helpt het).
Haha he he ze hebben de formule gevonden
Ben nog niet gerust hoor jongens! Hadden we dit niet laatst ook? 2-0 voor en niet de wedstrijd dicht kunnen gooien?
Ik lig in bed en heb gewoon in mijn telefoon en de wedstrijd en het forum in beeld. Voel me net mijn moeder die digitaal achter loopt, maar wat een ontdekking 

Ik vind het zo ruk dat die die wedstrijden steeds om 9 uur zijn, ik ben echt gaar al 
Ik ben er ook echt niet gerust op idd. Ze lijken nu ook wat rustiger aan te gaan doen. Ga scoren, hup.
21.00 uur vind ik ook dikke kut. Moet er om 7.00 uur weer uit, en dan heb ik altijd veel te veel adrenaline om in slaap te vallen en ben ik morgen weer brak.
Ik heb eerst zelf getraind en kan daarna toch nooit voor 23.00 ofzo slapen, dus 21.00 komt nu eigenlijk wel lekker uit voor mij
Ik zit nu wel lekkerder dan tegen Atalanta hoor.
Ja precies! En dan heb je ook Ajax, moet tot minstens 3 goals wachten voor ik enigszins met een gerust hart kan gaan slapen 
Het Tottenham trauma is nog steeds niet verwerkt
.
Dat juichen van Neres en Antony 
Balen wel dat Atalanta het best goed doet tegen Liverpool…
Ja godsamme dan wordt het zeker weer net als vorig jaar; 10 punten halen en alsnog niet door (als je tenminste 10 punten kan halen. Zo ver zijn we nog niet natuurlijk)
Hij struikelt toch over zn eigen pootjes? Waarom is dit nou weer een strafschop.
Nu ben ik er weer niet gerust op, dus ik ga maar even tandenpoetsen.
wat een onzin. Ben er nog wel gerust op, maar met het oog op Atalanta was doelsaldo toch ook wel prettig. Of gaat het eerst om onderling resultaat? Ben niet helemaal bij