Voetbaltopic (Deel 1)

:unamused: wat een onzin. Ben er nog wel gerust op, maar met het oog op Atalanta was doelsaldo toch ook wel prettig. Of gaat het eerst om onderling resultaat? Ben niet helemaal bij

Onderling resultaat. Hebben we hier thuis net ff opgezocht.
Winnen van Atalanta moet sowieso

1 like

Lekker begin bij PSV, de tyfus

Ben echt benieuwd naar Nederland (v) zometeen (tegen de VS om 18.35u)

Lekkere avond weer, eerst Nederland - Kosovo (v) en dan later nog Ajax!

1 like

Ja he! De eerste gaat al goed! Haha

1 like

:tired_face::tired_face:

Ik heb vandaag het 3e shirt van ajax binnen gehad :heart_eyes: Bij de eerste 10.000 greep ik mis dus bij de tweede ronde besteld. Nu moeten ze wel in de CL blijven. Dit is sowieso het mooiste ajax shirt dat ik heb :heart_eyes:

Ik moet trouwens ook wel lachen om Slot van AZ die ontslagen is. Dacht hij stiekem gesprekken te kunnen hebben met Feyenoord en wordt het gister uitgebreid bij Voetbal Inside besproken :joy:

5 likes

Maar dat is toch idioot dat je daarom ontslagen wordt of is dat normaal in de voetbalwereld :thinking:

2 likes

Dit was wel heel drastisch wat AZ heeft gedaan. Maar trainers worden wel vaker met veel drama ontslagen dus het past er wel bij!

Ik hoor net bij de eretribune dat Slot meerdere gesprekken bij Feyenoord heeft gehad dus het is ook een behoorlijke mes in de rug van AZ. Hij heeft alleen gezegd ik verleng mijn contract niet en niet ik ben met de concurrent in gesprek

1 like

Ik denk dat ik ook mijn baan zou kwijtraken als ik stiekem gesprekken had met een grote concurrent. En ik werk absoluut niet in de voetbalwereld :joy:

1 like

Ook dat! Bij mijn vorige banen (op 1 na ook niet in de voetbal wereld) moest ik ook altijd een concurrentiebeding tekenen waar boetes op konden lopen tot €20.000 en waar ook allemaal
voorwaardes aan vast zaten.

Mooi shirt he, ik heb m ook :heart_eyes:

Die Arne Slot is wel een soap ja, az moet nog overwinteren in europa, dus dan lijkt die onrust die ontstaat na zo’n actie mij onwenselijk. Rare actie.

1 like

Jaaa ben er zo blij mee heb mijn outfit voor woensdag er al mee bedacht :joy:

Ja het is een grote soap geworden. Ook omdat er mensen speculeren dat er meer aan de hand was omdat hij op staande voet is ontslagen

Haha wat gaat het worden? Ik heb dat shirt tor nu toe 1x aan gehad. Heb 1 heel oud shirt waar de bedrukking helemaal af is, dus draag al mn shirts zo weinig omdat ik bang ben dat van allemaal die bedrukkingen los laat.

Dat heb ik ook met 1 thuis shirt :pensive: Ik heb inmiddels een nieuw thuis shirt maar die was ik ook heel weinig. Nadat ik hem aan heb gehad hang ik het altijd even op. Die andere was ik ook altijd super voorzichtig met wassen, binnenste buiten, kort was programma en niet in de droger en alsnog lag de print er af

Het wordt mijn zwarte panter skinny broek, ajax shirtje en een zwart met goud adidas vestje :grin:

Damn. Terecht dat ze weg zijn gelopen. Ik hoop dat er gevolgen zijn voor de official

3 likes

Ja!

Natuurlijk :raising_hand_woman:

Jaa zeker! Alles of niets :sweat_smile: