Voetbaltopic (Deel 1)

Joh mijn uitzending loopt achter geloof ik :joy: Snapte al niet wat jullie bedoelden

Maar kut

Oeioei dit wordt nog spannend

Wel veelbelovend nu al, al die treffers binnen 20 minuten. Ik bedenk me trouwens net: wel lekker dat we nu het grootste deel van de uitwedstrijden al hebben gehad. En in beide minimaal twee keer gescoord, dus dat is niet verkeerd. Thuis moet ‘makkelijker’ zijn en die heb je dan in het tweede deel van de poule. Voordeeltje. Denk ik, hoop ik, ofzo.

Idd, alweer bijna een tweede hartverzakking

Ik besterf het hier alweer. Ik zat net zo lekker met de 2-0 en dan hebben we ons gatenkaas middenveld :roll_eyes:

Nou inderdaad. Het is dat die spits slechter schoot dan Martinez verdedigt, maar dat was eigenlijk gewoon 2-2.

1 like

Spannend deze

Ja duurt lang
Maar buitenspel denk ik

Jammer weer

Zonde, maar wel terecht

Pfff ik trek het niet meer :sob:

Ik durfde de laatste minuten niet te kijken haha. Ben de trap op en af gaan rennen, omdat ik me de woorden van mijn opleider in het ziekenhuis herinnerde: “Je moet rennen als je zenuwachtig bent, je kunt niet hyperventileren als je rent, dan heet het hijgen.”

Tadic bij de cornervlag in de laatste minuten ook haha, heerlijk!

3 likes

Yessss 3 punten! Wat een stress was het leek geen einde aan de tweede helft te komen. Ze speelde ook echt slecht :sweat_smile:

2 likes

Billen knijpen was het weer

1 like

Tadic is zo cute als hij nederlands praat. Wat is rommelig?

2 likes

Joe vanavond weer Ajax in de CL. Ik heb er vertrouwen in!

3 likes

Yessss ik ook! Hele dag al mijn ajax shirt aan :x::x::x:

2 likes

Ben benieuwd!

Man man man twee keer zo dichtbij :joy:

Echt he, ik wilde net komen posten jongens, jongens, wat een kansen

1 like