Voetbaltopic (Deel 1)

Moet zeggen dat ik het wel spannend vind maar de wedstrijd tot nu toe inderdaad een beetje tam aan voelt, ik zit de halve tijd het forum bij te lezen van vandaag haha

Saai en slecht.
Ik ben tot nu toe het meest onder de indruk van de fakkels en t vuurwerk van de ultras

2 likes

Ik kijk ook. Ik denk dat ik meer gestressed ben dan de spelers :joy: Ik heb mijn hele huis al staan stress poetsen en opruimen. Dus de 2e helft in een schoon huis op de bank zitten. Hopelijk is er dan meer pit en spanning

Toch niet schoon gemaakt in je nieuwe shirt he?

2e helft moet echt beter.

1 like

Pff gelukkig begonnen ze om 7 dit keer. Wil echt geen slaap verliezen door slecht voetbal :joy:

2 likes

Haha ja in mijn nieuwe shirt :joy:

2 likes

Haha als t zo doorgaat val je misschien zelfs al tijdens de wedstrijd in slaap. Zo saai als de 1e helft was.

2 likes

Nou wat saai tot nu toe, hopen deze helft beter zeg pfff

Zo te lezen, heb ik niet veel gemist in de 1e helft. Hoop dat ze beseffen dat ze toch 1x moeten scoren!

Huh heeft Nico nou een blauw oog??

Ik vind het ook ideaal. Als het om 21.00 begint slaap ik niet voor 23.30 en dat is eigenlijk te laat voor mij.
Alleen beetje jammer dat ik nu zelf niet kan hardlopen. Na de wedstrijd is het te laat daarvoor :nerd_face:

En weer aangevuld met chocola haha! Maar het is toch ijskoud buiten, dus de vraag is of ik wel was gaan hardlopen als Ajax niet speelde

Ja door vorige botsing geloof ik :sweat_smile:

Jemig :joy: ziet er wel stoer uit.

Nog een half uur, ik houd mijn hart vast

Omdat het zo saai is voel ik zelf eigenlijk ook helemaal geen spanning, best wel gek. Vrees dat het ook echt bij deze saaie 0-0 gaat blijven.

Ik mis dat trouwens echt van vroeger, dat in de ochtend al zenuwachtig zijn voor een belangrijke wedstrijd. Ik heb dat niet echt meer. :cry:

Ik krijg altijd zo’n nostalgisch gevoel erbij

1 like

Alles of niks met deze wissel Huntelaar voor Tagliafico.

@Rose_Gold ik mis bij mezelf die wedstrijdspanning ook, maar vooral sinds corona. Niet meer met collega’s op kantoor erover praten wat we verwachten, niet meer naar het stadion, niet meer de volgende dag met collega’s erover praten hoe we het vonden :sob: (oké dat laatste heeft niks met spanning vooraf te maken , maar mis ik wel sinds corona)

Noem je dat geen penalty???

1 like

Ja gvd wij riepen in koor PENALTY

Ja hier ook!! Mennnn